Terug naar overzicht
Hoi Liesbeth, wat versta jij onder een schappelijke prijs ? Eerst hadden wij gekeken naar een goedkope videograaf en die zijn zeker makkelijk te vinden, maar ik vond hun filmpjes totaal niet leuk. Wij hebben nu voor MotionPictures gekozen hoewel ze iets duurder zijn, maar hun films spreken ons enorm aan en niet alleen mij, maar ook Davy (m'n verloofde) en hij was diegene die eerst totaal niet te vinden was voor een videograaf. hihi. succes xx Liese
dag Liesbeth, wij kunnen u het volgende aanbieden.-2 cams + allerhande videogear -trailer die je kunt mailen-3 dvd-boxen met menu-dvd-videoscherm voor je foto's/video/slides...-"same day edit" (korte montage op scherm tijdens openingsdans)-free pics600 all-inwww.discovideo.be mvg
Beste,Je kan ook een gaan kijken bij www.foto-videoreportage.be mvg
Hey Liesbeth,ik heb het hier al eens vermeld: wij hadden Roger Aussems uit Veldwezelt, hij telde 500 euro voor de ganse dag: bij ons is hij gebleven tot 02u30 's nachts, hij heeft een bewerkte reportage afgeleverd van 1 uur met een mooie opbouw en een heel deel vh avondfeest erop. Hij luistert naar je wensen.Wij wilden ook eerst motion, zeer goede kwaliteit maar mijn verloofde wou dat niet.We zijn gewoon op ons gevoel afgegaan omdat we Roger zo sympathiek vonden en het was een PRACHTIG resultaat! Ook zeer zeker kwaliteit. Hij heeft trouwens ook een clip gemaakt op mijn favoriet nummer voor 75 euro extra!Zijn stijl is eerder klassiek maar hij maakt ook modernere versies op eigen verzoek. Ze filmen ook veel met tweeën.Zijn nummer: 0478/664188, mocht je interesse hebben.Groetjes en veel succes!