TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Nathalie
27-6-2009
|
30-10-2009 10:39:44
Dag Tamara, dat hangt er een beetje vanaf welke maat je hebt. ik ben kleedjes gaan passen bij anuna en mijn mama en beste vriendin zijn toen eens in de outlet gaan kijken voor een suitkleedje ofzo (ze hebben beide zowel trouw als suite in outlet) ze hebben daar zeker wel kleedjes maar als je meer dan ene maatje 40 hebt gaan ze je niet veel keuze kunnen aanbieden Groetjes, Nathalie
|
|
Tamara
13-11-2010
|
30-10-2009 12:31:07
Maat zal geen probleem zijn, eerder de lengte. Ik ben bijna 1m80. En zijn het mooie kleedjes en vallen de prijzen goed mee?
|
|
Edel
7-8-2010
|
30-10-2009 17:43:13
Hey,
Ik zou er een dagje Hasselt van maken! Ga passen en volg je gevoel! Je kan toch nog andere winkels doen en lekker gaan eten. Mss doe je inspiratie op of vind je toch je droomkleed!
Groetjes, Edel 07/08/2010
|
|
Vera
22-8-2009
|
31-10-2009 11:53:02
De outlet van anuna is in de kelder van de winkel. Er hangen wel redelijk wat kleedjes, maar ik geloof vrij veel gekleurde jurken. Je kan ook gaan passen bij Issa Moda (vond ik persoonlijk qua service de beste bruidswinkel) en die ligt daar heel dicht bij. En dan is er ook nog de Linx. Een dagje shoppen in Hasselt is heel leuk hoor :-) Je kan het natuurlijk niet vergelijken met Antwerpen, maar het is er heel gezellig.
|
|
Marieke
18-4-2009
|
31-10-2009 22:50:28
Hou er rekening mee dat als je je kleedje daar koopt en er moeten retouches gebeuren dat je terug naar Hasselt moet hé.
Groetjes Marieke
|
|
Katia
4-8-2012
|
14-3-2012 11:35:06
Als er retouches moeten gebeuren en je wil daar niet terug voor naar Hasselt, dan kan je die retouches natuurlijk ook laten doen bij een naaister in de buurt van Gent, hé (maar wel een goede dan, want 't is tenslotte je trouwkleed!).
Groetjes, Katia
Oh ja, wat Issa Moda betreft, inderdaad op 1 minuutje stappen van Anuna, een schitterende bediening en prachtige unieke kleedjes, de zaakvoerdster ontwerpt zelf, is echt heel speciaal en mooi!
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|