Terug naar overzicht
Ik vond ze dan weer erg opdringerig... En toen ik vroeg of ik eventueel een optie kon krijgen op het kleed, moest ik plots 50 euro betalen... Raar!Groetjes,Véro
hey vero,qua opdringerig kan ik eigenlijk niet oordelen want ik had voor mijn eigen al uitgemaakt dat indien ik goed behandeld werd en het kleed vond dat ik wou dat ik dan bij hen ging bestellen gewoon omdat die winkel het dichtst bij mijn woonplaats is en dat is natuurlijk makkelijk voor de pasbeurten achteraf.ik vond wel dat ik een redelijk groot voorschot moest geven terwijl de bestelling pas in maart doorgegeven wordt aan linea raffaeli en dit voor mijn maten, ben nl aan het vermageren.ik heb de helft van het kleed al moeten betalen. Is dit de normale gang van zaken? ik weet nl dat bij maxims in mechelen 500 euro voorschot gevraagd wordt.lesley
Hey Lesley,ben blij dat nu wel een goed gevoel hebt overgehouden aan je zoektocht naar een mooie bruidsjurk.Ik moet nog aan die zoektocht beginnen. ai ai ai, ik hou er mijn hart al voor vast.Ik vind het al moeilijk om een winkel te kiezen... ik kan toch niet alle winkels hier in de streek aflopen hé.Geniet nog van de verdere voorbereidingen hé!Een 12/06/2010 bruidje ;-Deanie
hey deanieje zal er wel van genieten van je zoektocht. en je moet je er niet mee inzitten met hoeveel winkels je doet, gewoon blijven rond kijken en zoeken tot je echt vind wat je wilveel plezier met de zoektocht, hou me op de hoogte.lesleyook een 12/06/2010 bruidje