Nu Online
Momenteel zijn er 661 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

DJ Bob de Groot?

1-11-2009 21:10:54
Ik heb van mijn zaal een lijst gekregen met DJ's waar ze ervaring mee hebben, maar deze is absoluut niet bindend. Ik vind van bijna niemand iets terug op internet, behalve van DJ Bob de Groot.

Heeft iemand ervaring met hem?

Dorothea
10-9-2010
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 1483

Daniel

Meld misbruik1-11-2009 22:53:20

Hey Dorothea
Van de meeste DJ's ga je op internet niets terugvinden. Behalve uiteraard die paar mensen die je constant op deze site ziet opduiken. Als je bv mijn naam intikt op Wij Trouwen ga je hoop en al enkele (positieve) reacties vinden ondanks het feit dat ik al 30 jaar in het vak sta. Idem voor andere mensen zoals Thierry en LeBart... Onze muziek en geleverde kwaliteit zorgt voor meer dan voldoende publiciteit bij de aanwezigen op de feesten zonder dat we het internet er echt bij nodig hebben. Staar je dus niet blind op het net alleen. Leg ook je oor eens te luisteren bij de mensen uit je omgeving.
DJ Big Daddy

Stephanie
7-8-2010
 Meld misbruik2-11-2009 12:09:51

Hey,
Wij zijn naar een trouwfeest geweest met deze DJ en vonden hem super! Hij wist perfect wat hij moest draaien om het volk op de dansvloer te krijgen!
Moest mijn neef geen DJ geweest zijn, we waren zeker met deze DJ in zee geweest!

Groetjes,
Stephanie

Jurgen

Meld misbruik10-7-2010 20:23:35

Hey,

Dag Stephanie,

Alvast bedankt voor deze positieve noot.

Groetjes

Bob De Groot

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...