Nu Online
Momenteel zijn er 558 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

DJ Jan De Sagher

1-11-2009 21:19:08
Iemand ervaring met deze DJ? Hij heeft geen site ofzo en heb ook geen emailadres, maar volgens mijn zaal is hij de beste.

Nuja, ik bel niet graag zomaar iemand zonder meer informatie te hebben, anders ben je precies direct gebonden.

Ook iemand een idee van de prijs?

Dorothea
10-9-2010
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 2535

Jan

Meld misbruik21-11-2009 14:50:02

Hallo

Dit is jan de Sagher, himself. Ik weet niet wanneer jij van plan bent te huwen, maar ik stop ermee op 09 januari 2010 na een 35-jarige succesvolle carrière, al zeg ik het zelf. Meer nieuw op www.delaatstefuif.be

Beste groetjes

Jan de Sagher

wim

Meld misbruik21-12-2009 21:00:59

Ik was net aan het zoeken voor het www-adres van de laatste fuif en kwam hier te-recht.
Ik wou die dame ook net melden dat ik gelezen had dat Napoleon(Jan DS)zou stoppen in januari,maar Jan himself was mij voor.Groetjes!!!

Sophie

Meld misbruik22-3-2011 19:18:07

Ik ben op zoek naar Jan De Sagher zijn gegevens. Ik organiseer een feest, en ik heb vernomen dat Jan zeer goed Pavarotti kan imiteren.. Ge weet nooit dat Jan een uitzondering wilt maken.

Dus wie mij zijn telefoonnummer kan bezorgen, bewijst mij een enorme dienst. Groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...