Nu Online
Momenteel zijn er 634 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

potjes

2-11-2009 14:34:32
Hallo,
Voor de tafelverdeling die we op een originele manier willen aanpakken zoek ik nog zwarte pojes, iets groter dan filmroldoosjes....Kunnen jullie mij helpen?

Groetjes,

Katrien

Katrien
27-2-2010
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 432

Tine
1-5-2010
 Meld misbruik2-11-2009 21:12:38

Hey

Je zou kunnen werken met glazen yoghurt potjes die je met zwarte servietten bekleed (1 laag van de serviet nemen en die met behangerslijm ertegen plakken).
Ik ben nieuwsgierig en zou graag weten hoe jullie op een creatieve manier de tafelindeling aanpakken...

Groetjes
Tine

Cathy
26-6-2010
 Meld misbruik2-11-2009 23:00:05

Hey,
kzat ook te denken aan glazen yohourtpotjes maar dan om ze zwart te spuiten met ee n verfspuitbus. Best wel overal kranten leggen waar geen verf mag op komen en in een plaats die verlucth kan worden (garage, balkon,enz).
Groetjes

Katrien
27-2-2010
 Meld misbruik3-11-2009 9:49:31

Hallo,
Wij gaan iedereen (per koppel) een potje geven met daarin een bouwmateriaal (wij zijn zelf aan het bouwen, vandaar) zoals een mini baksteen, een bezem, een verfborstel, stukje isolatie, hamer (deels besteld bij playmobil, echt niet duur) en dan gaan we op de tafels deze "echte" voorwerpen zetten....

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...