Nu Online
Momenteel zijn er 396 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kaarsen kerk

7-11-2009 14:33:28
Hallo iedereen

ik trouw in december en wilde graag de kerk versieren met kaarsen
ik heb 12 grote staanders gehuurd en daarop komt een vierkante blok met 4 lonten, met een kransje erond...
op het altaar laat ik mijn bloemstuk wat kleiner maken omdat ik ook 11 grote kaarsen op het altaar laat branden...
gisteren ben ik naar een werkplaats geweest in Tielt, MIVALTIE. dit is een werkplaats voor mensen met een mentale achterstand of lichte handicap.
je kan daar ook je kaarsen laten maken en dit volledig zoals je zelf wil, geur kleur en vorm...je kan het niet bedenken. het scheelt ook in de portemonnee moet ik eerlijk bekennen...maar het geluk op die mensen hun gezicht omdat ZIJ die kaarsen voor mijn huwelijk mochten maken vergeet ik nooit!!

Dus een kleine tip... ook een beschutte werkplaats kan je ideeën uitwerken...

gr
Isabel
12-12-09

Isabel
12-12-2009
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 670

mieke

Meld misbruik7-11-2009 15:14:34

Dankje voor de tip! Dat gaan we inderdaad onthouden!

Tine
1-5-2010
 Meld misbruik7-11-2009 16:11:23

Hey Isabel,

Kan je hier ook terecht voor je huwelijkskaars zelf?

Groetjes
tine

Isabel
12-12-2009
 Meld misbruik7-11-2009 17:03:37

Hallo

je kan er idd ook de huwelijkskaars laten maken
ik heb een soort van piramide genomen ongeveer 30cm hoog en het kost me 6,20€
voor de letters en cijfers vragen ze een forfaitprijs van 3,50€. ik heb dus een huwelijkskaars voor nog geen 10€. vrienden van ons lagen aan 66€...verschil hé

gr
Isabel

Deborah
17-7-2010
 Meld misbruik7-11-2009 19:29:07

Wow bedankt voor de tip ! Gaan het zeker eens gaan bekijken :-)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...