Nu Online
Momenteel zijn er 597 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Beadbeauties, juwelen

8-11-2009 14:07:04
Hallo,

Enige tijd geleden vond ik via dit forum twee websites van vrouwen die goedkoop juwelen maken! Dorien frutsels en beadbeauties. Nu wilde ik deze week definitief gaan beslissen en vond ik die website van beadbeauties niet meer....Kunnen jullie mij helpen.

Groetjes,

Katrien

Katrien
27-2-2010
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1035

Karmen
29-5-2010
 Meld misbruik8-11-2009 14:40:48

Ik denk dat die er misschien mee gestopt is? Een tijdje geleden heeft hier een post gestaan dat je je emailadres kon doorgeven & dan stuurde ze je een prijslijst van alle setjes, die ze nog liggen had. Die vind je nog wel als je even zoekt bij accessoires! Succes ermee!

evy
1-3-2009
 Meld misbruik8-11-2009 18:20:15

de website staat idd niet meer online. Haar mail was beadbeauties@hotmail.com
Misschien zo eens proberen. 't Zou jammer zijn dat ze gestopt is, want haar creaties waren echt mooi.

Groetjes Evy

Ibe
22-5-2010
 Meld misbruik8-11-2009 18:58:30

Die is er helaas mee gestopt :-s ze heeft inderdaad tijdje geleden hier een topic geplaatst om haar allerlaatste setjes te verkopen

Tina
1-5-2010
 Meld misbruik9-11-2009 15:01:09

Katrien,

Beadbeauties is er inderdaad mee gestopt. Heb haar nog gecontacteerd om te proberen, maar geen zin. Ze is gaan studeren, en kan het er niet meer bij nemen. Ik heb dan contact genomen met Dorien Frutsels.
Ik heb daar echt fantastisch gehlopen geweest. Mooi voorstel, zeer goede prijs (60 € voor ketting, armband en oorbellen) en op een 2 weken had ik alles in huis.
Er zijn ook vele setjes die je vanaf 30 € kan hebben. Ik moest een speciale kleur hebben waardoor het wat duurder was , maar nog 100 € goedkoper dan in een winkel :)

Ik raad haar dus echt aan als je iets speciaals zoekt.

Groetjes,

TINA
1.05.2010

Debbie
4-7-2009
 Meld misbruik8-4-2010 22:39:17

Ik ben vorig jaar getrouwd en heb mijn juwelen en de juwelen van mijn dochtertjes toen door Marion van Beadbeauties laten maken. En ik was héél tevreden want het waren prachtige juwelen!!

Ik verkoop de kettinkjes van mijn dochtertjes nu en wil mijn set (ketting en bijpassende armband, Linea Raffaelli stijl) evt ook wel verkopen als ik er nog een mooie prijs voor krijg. t is allemaal in ivoorkleur.

Groetjes
Debbie

Beadbeauties

Meld misbruik2-9-2017 17:24:50

Voor alle bruidjes die nog op zoek zijn naar bruidssieraden.....
Ik ben weer begonnen met het maken van sieraden!

Neem eens een kijkje op mijn facebookpagina:
https://www.facebook.com/sieradenvoorbruiden/

Binnenkort is mijn website online!

Vragen? Stel ze gerust!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...