Terug naar overzicht
Ik denk dat die er misschien mee gestopt is? Een tijdje geleden heeft hier een post gestaan dat je je emailadres kon doorgeven & dan stuurde ze je een prijslijst van alle setjes, die ze nog liggen had. Die vind je nog wel als je even zoekt bij accessoires! Succes ermee!
de website staat idd niet meer online. Haar mail was beadbeauties@hotmail.comMisschien zo eens proberen. 't Zou jammer zijn dat ze gestopt is, want haar creaties waren echt mooi. Groetjes Evy
Die is er helaas mee gestopt :-s ze heeft inderdaad tijdje geleden hier een topic geplaatst om haar allerlaatste setjes te verkopen
Katrien,Beadbeauties is er inderdaad mee gestopt. Heb haar nog gecontacteerd om te proberen, maar geen zin. Ze is gaan studeren, en kan het er niet meer bij nemen. Ik heb dan contact genomen met Dorien Frutsels.Ik heb daar echt fantastisch gehlopen geweest. Mooi voorstel, zeer goede prijs (60 € voor ketting, armband en oorbellen) en op een 2 weken had ik alles in huis.Er zijn ook vele setjes die je vanaf 30 € kan hebben. Ik moest een speciale kleur hebben waardoor het wat duurder was , maar nog 100 € goedkoper dan in een winkel :)Ik raad haar dus echt aan als je iets speciaals zoekt.Groetjes,TINA 1.05.2010
Ik ben vorig jaar getrouwd en heb mijn juwelen en de juwelen van mijn dochtertjes toen door Marion van Beadbeauties laten maken. En ik was héél tevreden want het waren prachtige juwelen!! Ik verkoop de kettinkjes van mijn dochtertjes nu en wil mijn set (ketting en bijpassende armband, Linea Raffaelli stijl) evt ook wel verkopen als ik er nog een mooie prijs voor krijg. t is allemaal in ivoorkleur. Groetjes Debbie
Voor alle bruidjes die nog op zoek zijn naar bruidssieraden.....Ik ben weer begonnen met het maken van sieraden!Neem eens een kijkje op mijn facebookpagina: https://www.facebook.com/sieradenvoorbruiden/ Binnenkort is mijn website online!Vragen? Stel ze gerust!