Terug naar overzicht
Hey Marjon,Ik ben hier ook al een tijdje achter aan het zoeken, en weet ook niet echt wat ik zou geven.Ik ben op het moment ook iets aan het zoeken voor de kindjes aan de kerk, maar ik heb liever geen snoep. Dus dat zal ook nog wat zoeken worden.Nog veel succes.Groetjes,Elena
wij hebben 3pralines in een soorschijnende mika doos gestoken, mooi versiers en dit hebben wij aan de gasten gegeven, je kan dit ook met een foto of tekst op de praline gedrukt.
Hey Marjon, Wij hebben witte transparante organza zakjes met een wit zijde lintje , en op de zakjes zijn 2 gouden ringen geborduurd. Daar doe ik bruidssuiker in met een kaartje aan waarop staat ; Bedankt voor de attentie , bedankt voor de aanwezigheid.Simpel maar héél mooi ! en de zakjes kosten 0.35 eurocent ! ;-)Grtjs Wendy
Hey Marjon,Wij hebben crème kleurige doosjes waar je bv bruidsuiker kan insteken en de fotograaf personaliseert ze met een foto van de dag zelfgroetjessabine
WIJ HADDEN GEPERSONALISEERDE M&Ms, LEUK? EN NIE ZO DUUR, MSS EENS KIJKEN OP M&MS.com
Hey,Aangezien ons thema in wit / rood is hebben wij voor peper en zout vatje gekozen.2 hondjes : 1 in wit en 1 in rood.Zitten samen in een doosje.Wij vonden dit wel leuk ...TINA1.5.10
www.bedankjes.nl wij hebben onze attenties daar besteld. Erg originele dingen, goedkoop en super service
@ SofieIk heb eens op de website van m&ms gekeken en je kan daar inderdaad leuke dingen mee doen! Kan je eens zeggen wat jij juist genomen hebt van verpakking enzo en wat de prijs ervan was? alvast bedankt!
Hey,Wij hebben ook een peper en zoutvatje voorzien, maar dan in de kleuren wit/zwart omdat dit de kleuren zijn die wij gebruiken. Het is een koppel dat elkaar omarmt. Bij ons ligt er wel een symboliek achter. Mijn toekomstige is een kok van beroep en wij hebben elkaar ook in de horeca leren kennen. Het toffe hieraan is dat het een presentje is wat ze kunnen gebruiken. Een foto bv kost toch ook wel wat geld, en veel mensen gooien 'm weg volgens mij.Groetjes Jessica26/11/2009
Wij kozen ook voor de M&M's. 2 kleurtjes in de goedkoopste zakjes (2 euro en iets, dacht ik). Op de ene schreven we Bedankt met de datum, op de andere onze namen. Iedereen vond het origineel!
http://www.trouwartikelen.nl/ Héél erg verslavend, ik wil een héleboel van deze dingen wel als bedankje :D
Wij hebben micazakjes gevuld met mini chocolaatjes + enkele chocotoffs. (mercikes aldi) en een kaartje erbij met de tekst: merci voor het meefeesten, merci voor het heffen van je glas merci voor de attentie, merci dat je er was!onze namen en datum. groetjes, Carolina
Vrienden van ons hadden doosjes aan iedereen gegeven met daarin 2 pralinetjes, één met de foto van haar erop en één met de foto van hem erop, leuk, origineel en ze zei dat het ook niet zoveel kostte... Misschien eens navragen bij een chocolaterie of jouw bakker?
Bedankt voor alle toffe tips...Het ziet ernaar uit dat dit probleem van de baan is!
Hallo,Wij hadden een proefbuisje met een sticker erop (zwarte letters) met onze naam en datum op. Gevuld met badkaviaar. Hebben we gevonden in een winkel met badspulletjes,Groetjes,TIne
Hey,Wat denk je van een mooi doosje waarin 3 leonidaspralinetjes passen?Wat is er belgischer dan chocolade?!Mooie rode of witte doosjes, afgebiesd met een goud lijntje (geef je e-mail door als je er foto's van wilt). Mengeling van beiden kleuren mogelijk en als derde optie zijn er zelfs zwarte doosjes voor de "speciallekes".Gevuld met 3 pralines die je zelf kiest uit ons assortiment! En dit aan een aantrekkelijk prijsje.Gratis levering binnen provincie Antwerpen en 5% korting bij aankoop vanaf 100 stuks.Bij interesse kan u hierop reageren of mailen naar sanne.van.lierde@gmail.com(elke leonidas kan u dit artikel aanbieden, ik ben echter de enigste die u deze voorwaarden en kortingen kan garanderen)Grt, Sanne.