Terug naar overzicht
Hey,ik denk dat je beter eerst een eerste pas doet en dan bijpassende juwelen zoekt. GroetjesSabine
Hoi ,Het lijkt me ook beter een eerste pas te doen .Dan kan je aan de hand van je jurk de juwelen kiezenGrts Sandra19-12-2009
Ik heb mijn juwelen voor de eerste pas gekocht (maar mijn kleed was dan uiteraard al besteld). Bij mijn eerste pas had ik dan toch al een beetje een totaalbeeld: ik had mijn juwelen, schoenen, lingerie,... bij.Groetjes,Véro
Hallo,ik had ook eerst gezorgd voor de juwelen. Mijn zus heeft die namelijk zelf gemaakt, en zo had ik idd ook al een totaalbeeld met de eerste pas. Gelukkig maar, want toen hebben we zelfs gezien dat de ketting te lang was, dus moesten mijn zus ze nog aanpassen. Ik heb zelfs mijn haar al laten opsteken voor de eerste pas, ik wilde echt het HELE totaalbeeld :)Cindyreeds 32 dagen gehuwd
Ik heb eerst mijn juwelen gekozen en aan de hand van een staaltje van het stof ben ik op zoek gegaan naar juwelen.
ik had mijn juwelen bij toen ik mijn kleedje ging kiezen, dit was ook omdat ik als verlovingsgeschenk een tiara had gekregen (degene dat ik zeer mooi vond van swarovski), en met moederdag kreeg ik alle bijhorende juwelen dus moesten mijn juwelen bij mijn kleed passen, maar dit was geen probleem