Nu Online
Momenteel zijn er 556 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

stof trouwkleed

31-10-2005 21:01:25
Hey beste mensen,

Mijn mama gaat mijn trouwjurk maken wij hebben vandaag de geschikte patronen gevonden en gaan nu op zoek naar mooie stof. Wij zijn van leuven. Nu heb ik horen zeggen dat er een mooie stoffenwinkel is in wetteren. Kent er iemand prijzen van die stoffen en eventueel stoffenwinkels dichterbij? Ik heb gehoord dat wetteren misschien wel duur is?

Groetjes Elke 08/07/2006

Elke
8-7-2006
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 4034

Els
1-4-2006
 Meld misbruik31-10-2005 23:00:57

Hey,

ik heb vandaag een hele dag stof geknipt voor mijn kleed! mijn rug doet er wel zeer van, maar goed, ik ben blij dat al mijn stof geknipt is... In Lier (bij Antwerpen), is er ook een stoffenwinkel: Den Boom, daar hebben ze wel wat stoffen, je moet toch rekenen tussen de 25 à 50 euro voor een meter denk ik!!

groetjes, en vééééééééél succes aan je mama!

Skiwi
13-5-2006
 Meld misbruik1-11-2005 16:28:38

hey

wij zijn ook gaan zien achter stof;
en bij mijn weten zijn er maar 2 winkels in belgie: wetteren en lier :-)

dus niet zo veel keus ... en prijs .. mijn stof was aan 50 euro per meter

Pietje
7-7-2005
 Meld misbruik2-11-2005 17:14:35

Dag Elke,

de stoffenwinkel die je bedoelt is Lorré in Wetteren en is zeer zeer goed. Correcte en professionele service. Ik betaalde 800 à 900 € voor mijn stof: zijde en kant. Maar het kan ook voor veel minder maar ik wilde wel mooie stof. Absolute aanrader. Neem zeker uw patroon mee dan kunnen ze zien welke stof geschikt is. Is niet duurder dan andere winkels, hebben gewoon betere kwaliteit. Wel even een afspraak maken voor alle zekerheid.

Karolien
8-4-2006
 Meld misbruik14-11-2005 19:51:11

Hallo

mijn mama heeft ook voorgesteld om mijn kleed te maken. Nu, we zijn al wat gaan passen en ik weet ondertussen al wat ik wil.
Mijn vraag is nu echter: waar vind je zo'n patronen?
Ik woon ook in Leuven, dus dat valt mee.
Mama sprak over een stoffenwinkel in Maasmechelen (westhovens speciaalzaak), maar we zijn er dus nog niet geweest.

groetjes en alvast bedankt!
Karolien
8 april 2006

Patricia
15-9-2006
 Meld misbruik30-11-2005 16:51:25

Hallo Elke,
Mijn schoonmoeder gaat mijn jurk maken, maar ik weet niet waar ik patronen kan vinden! Kun jij me helpen, alvast bedankt.
Patricia, 30 november

valerie
28-7-2006
 Meld misbruik12-1-2006 13:26:34

Hallo, ik zou graag mijn trouwkleed ook zelf maken, maar zoals de mensen hierboven: ik weet niet goed waar ik aan patronen kan geraken. De stof is voor mij geen probleem: ik neem gewoon zijde, dat kan je in elke stoffenwinkel wel krijgen. Maar zouden jullie eens kunnen zeggen waar jullie die patronen gevonden hebben?
(mailen mag ook: valerke@hotmail.com)
merci!

Lindsay
9-10-2010
 Meld misbruik21-1-2009 9:05:02

Hallo,

Ook mijn mama en oma gaan mijn trouwjurk maken.
Ik heb mijn patroon gevonden in het boekje/tijdschrift: knipmode. Je hebt ook nog Burda en knippy. Zijn allemaal naaiboeken/tijdschriften met patronen in. Natuurlijk zal je nu geen boeken meer kunnen vinden van een paar jaar geleden en dus bijgevolg niet zo heel veel keuze hebben.
Ik zou zeggen je mag hier eens komen snuisteren, maar ik woon in Waregem, dat is misschien een beetje ver?
Je mag me mailen: kapoentje_420@hotmail.com

Groetjes Lindsay

Hanna

Meld misbruik13-3-2009 14:00:12

In Gent bij Stoffen Janssens hebben ze héél mooie stoffen. Den Boom in Lier verkoopt ondertussen enkel nog stoffen voor je interieur.

Hanna

Meld misbruik22-4-2009 9:22:45

Brugge Sint-Andries
Stoffen Pol Van Eeno
Daar hebben ze veel mooie stoffen!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info