TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Els
1-4-2006
|
31-10-2005 23:00:57
Hey,
ik heb vandaag een hele dag stof geknipt voor mijn kleed! mijn rug doet er wel zeer van, maar goed, ik ben blij dat al mijn stof geknipt is... In Lier (bij Antwerpen), is er ook een stoffenwinkel: Den Boom, daar hebben ze wel wat stoffen, je moet toch rekenen tussen de 25 à 50 euro voor een meter denk ik!!
groetjes, en vééééééééél succes aan je mama!
|
|
Skiwi
13-5-2006
|
1-11-2005 16:28:38
hey
wij zijn ook gaan zien achter stof; en bij mijn weten zijn er maar 2 winkels in belgie: wetteren en lier :-)
dus niet zo veel keus ... en prijs .. mijn stof was aan 50 euro per meter
|
|
Pietje
7-7-2005
|
2-11-2005 17:14:35
Dag Elke,
de stoffenwinkel die je bedoelt is Lorré in Wetteren en is zeer zeer goed. Correcte en professionele service. Ik betaalde 800 à 900 € voor mijn stof: zijde en kant. Maar het kan ook voor veel minder maar ik wilde wel mooie stof. Absolute aanrader. Neem zeker uw patroon mee dan kunnen ze zien welke stof geschikt is. Is niet duurder dan andere winkels, hebben gewoon betere kwaliteit. Wel even een afspraak maken voor alle zekerheid.
|
|
Karolien
8-4-2006
|
14-11-2005 19:51:11
Hallo
mijn mama heeft ook voorgesteld om mijn kleed te maken. Nu, we zijn al wat gaan passen en ik weet ondertussen al wat ik wil. Mijn vraag is nu echter: waar vind je zo'n patronen? Ik woon ook in Leuven, dus dat valt mee. Mama sprak over een stoffenwinkel in Maasmechelen (westhovens speciaalzaak), maar we zijn er dus nog niet geweest.
groetjes en alvast bedankt! Karolien 8 april 2006
|
|
Patricia
15-9-2006
|
30-11-2005 16:51:25
Hallo Elke, Mijn schoonmoeder gaat mijn jurk maken, maar ik weet niet waar ik patronen kan vinden! Kun jij me helpen, alvast bedankt. Patricia, 30 november
|
|
valerie
28-7-2006
|
12-1-2006 13:26:34
Hallo, ik zou graag mijn trouwkleed ook zelf maken, maar zoals de mensen hierboven: ik weet niet goed waar ik aan patronen kan geraken. De stof is voor mij geen probleem: ik neem gewoon zijde, dat kan je in elke stoffenwinkel wel krijgen. Maar zouden jullie eens kunnen zeggen waar jullie die patronen gevonden hebben? (mailen mag ook: valerke@hotmail.com) merci!
|
|
Lindsay
9-10-2010
|
21-1-2009 9:05:02
Hallo,
Ook mijn mama en oma gaan mijn trouwjurk maken. Ik heb mijn patroon gevonden in het boekje/tijdschrift: knipmode. Je hebt ook nog Burda en knippy. Zijn allemaal naaiboeken/tijdschriften met patronen in. Natuurlijk zal je nu geen boeken meer kunnen vinden van een paar jaar geleden en dus bijgevolg niet zo heel veel keuze hebben. Ik zou zeggen je mag hier eens komen snuisteren, maar ik woon in Waregem, dat is misschien een beetje ver? Je mag me mailen: kapoentje_420@hotmail.com
Groetjes Lindsay
|
|
Hanna
|
13-3-2009 14:00:12
In Gent bij Stoffen Janssens hebben ze héél mooie stoffen. Den Boom in Lier verkoopt ondertussen enkel nog stoffen voor je interieur.
|
|
Hanna
|
22-4-2009 9:22:45
Brugge Sint-Andries Stoffen Pol Van Eeno Daar hebben ze veel mooie stoffen!
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|