Terug naar overzicht
Hallo,Ik heb dezelfde vraag maar dan naar schoenen met een hak. Benieuwd naar de reacties dus.Groetjes
wacht tot de lente-zomercollectie uit is in de schoenenwinkels, je zal gegarandeerd mooie schoenen vinden voor onder je kleed. en die je zelfs nadien nog kan dragen!groetjes
ik heb heel toevallig supergemakkelijke schoenen gevonden voor nog geen 30€, in de shoediscount, ze hebben net dezelfde kleur als mijn kleed. ik heb ze een hele dag en nacht gedragen en geen minuut had ik pijnlijke voeten, ik kan ze nu ook perfect nog dragen. dus zeker eens een kijkje nemen, dan kom je met een klein budget al een heel eind.groetjes sofie
Die kan je zeker vinden in gewone schoenwinkels, de schoenen in bruidswinkels zijn meestal een pak duurder en die kan je achteraf moeilijker dragen aangezien het typische bruidsschoenen zijn. Ik neem een paar gewone pumps, die kan ik achteraf nog aan onder een kleedje of een jeans.Groetjes
In de lente vind je o.a. in 't Fabriekske, Koningsdal 32 te Gent mooie witte schoenen voor een heel zacht prijsje. Hopelijk is dat niet te ver uit jouw buurt.Groetjes.
Merci voor de tips!'k Zal ook eens kijkje gaan nemen in 't Fabriekske.GroetjesLiesbeth24/04/2010