Terug naar overzicht
1) driegangen menu +- 35eur (is een faire prijs) zonder drank2) hangt veel af van je zaal, maar ik denk dat ik overal zo'n 10-15eur heb gezien?3)= heeeel variabel de drankprijs, hangt echt van zaal tot zaal af4) geen idee voor de ceremoniemeester, ik vraag een vriendinik raad aan op overal prijzen op te vragen.da's de enige manier om er echt een idee van te krijgen. je hebt zalen voor verschillende budgets, dus daar hangt veel vanaf.grt
Wij hebben zalen bezocht van rond de 65€ per persoon all-in (dus receptie met hapjes, voorgerecht, hoofdgerecht, dessertbuffet, aangepaste wijnen en water, koffie en drankenforfait voor 't avondfeest) tot rond de 100€ per persoon (al kan je natuurlijk in dezelfde zalen nog een stuk duurder gaan)Prijzen van ceremoniemeesters schommelden tussen de 125€ en de 150€ voor 3u :)
Hey,Je moet toch ongeveer een 90-100 euro per persoon rekenen all in. Receptie: ongeveer 15 euro, menu avondfeest 60-65 euro, drank achter: forfaitprijs, bij ons 12 euro. Voor onze ceremoniemeester betalen wij 175 euro. Trouwen is toch behoorlijk duur hoor...!Stefanie27/08/2010
Ik sluit mij aan bij die prijzen. enkel voor de receptie. Wij hebben geen enkele zaal gevonden waar ze dat deden voor 10-15 euro, bij de zalen die wij bezochten vroegen ze daar allemaal 20-21 euro voor...Dus val niet achterover als ze die prijs melden.Groetjes,Nele
Wij betalen:-180 euro voor de ceremoniemeester-25 euro per persoon voor de receptie (2u warme en koude hapjes met schuimwijn en fruitsap)-80 pp all in voor het diner en drank avondfeest tot 4 uur (soep, voorgerecht, hoofdgerecht, aangepaste huiswijnen en dessertenbuffet.Je kan goedkoper (en duurder) vinden hoor!
hoi,wij hebben ook 2 kindjes en nu besloten om te trouwen, volgend jaar juni. wij hadden gedacht om een fuif te geven in plaats van een avondfeest maar toen we beginnen plannen zijn ben ik toch van gedacht veranderd gewoon omdat ik vind dat het normaal gezien toch maar once in a lifetime is.wij hebben nu een redelijke som geld moeten reserveren voor het huwelijk.qua prijzen kan ik je al meedelen dat wij betalen aan:zaal 450 eurotraiteur 38 euro p.p. ( receptie, koud buffet en dessertenbuffet)drank ( is pas afrekenen na verbruik)vervoer +- 320 eurodj 300 eurokleed +- 1500 eurokapper 60 eurovisagiste 70 eurofotograaf 790 eurohopelijk heb je nu al een idee over de verschillende prijzen maar wat wel aan te raden is dat je goed rond kijkt want er zit veel verschil in vraagprijzen.lesley12/06/2010
Beste,Voor mijn avondfeest betaal ik 46 euro per persoon: receptie met hapjes, soep, hoofdgerecht, koffie en bruidstaart, en dranken tot 7u 's morgens. Ik wil een desserbuffet en betaal hiervoor nog 8 € per persoon extra. Het valt dus nog mee (aangezien je toch ook wel cadeaus krijgt). Mijn ceremoniemeester kost 275 € voor ganse dag. (burgelijk om 11u en kerkelijk om 14u30). Mijn kleed komt van een outletshop waar ik een prachtige jurk vond voor een leuke prijs. Je maakt het zo duur als je zelf wil.Wij hebben ook al een dochtertje van 6 jaar.Succes.Heidi