Terug naar overzicht
super, ik hoop dat het bij ons ook zo mag gaan binnen een dik half jaartje :o)liefs, kathleen
Wij trouwen ook op 12/12 en hebben nu ook van iedereen antwoord. Bij ons zijn er van de 205 die we uitgenodigd hadden een 40 tal die niet komen. Maar daar hadden we ook op gerekend omdat we onze collega's allemaal met partner hadden uitgenodigd en de meeste daarvan alleen komen. En dan waren er ook nog de verplichtingen en die hadden het blijkbaar door dat het niet van harte was :-) Dus iedereen die we er graag bij willen hebben is er bij. Ben ik heel tevreden mee, en 155 man is meer dan genoeg.
hoi,Zo'n grote groep genodigden. Als ik zo onbeleefd mag zijn: hebben zij allemaal gegeten en op welke kost kwam je toen?Wij dien het kleiner omwille van de kosten.Groetjes
Halloje moet het zo zien....wij vieren ons 10jaar samen zijn met onze bruiloft...we hebben reeds 2 schatten van kindjes en hebben een 3tal jaar geleden ons huis gekocht.we hebben dus al een lange weg afgelegt.éénmaal je aan kids begint, valt dat uitgaan ook weg = minder grote vriendenkring, dat is normaal.dus hebben we gezegd, al wie we er graag bij zouden hebben vragen we. Daar we aan zo'n groot getal kwamen hebben we eventjes nagedacht of we toch niet met een voorafgaande receptie zouden werken maar dan kwamen we misschien aan een 30tal personen voor de receptie en dat is stom hé...er zitten ook vrienden van de ouders bij, en zij betalen die danwe komen op 85€pp (receptie, voorgerecht, hoofgerecht en een gigantisch dessertbuffet) en 12€ forfait voor de drankgrIsabel12-12-09
leuk!bij ons is het anders hoor : van de iets meer dan 500 genodigden (natuurlijk niet allemaal om de eten! vnl receptie), heeft ongeveer 70% bevestigd of ze al dan niet komen, en morgen is de laatste dag waartegen ze mochten bevestigen. Ik vrees dus dat we nog veel telefoontjes zullen moeten doen!Gelukkig heeft zo goed al iedereen al bevestigd voor het eten.Das voor ons het belangrijkste, want dat zijn onze gasten :-)