Nu Online
Momenteel zijn er 698 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bijna allemaal bevestigd

18-11-2009 13:22:29
Hoi iedereen

de eerste week van november zijn onze uitnodigingen voor 12-12-09 de deur uit gegaan. Nà een drietal dagen had al bijna de helft bevestigd en weet dat we een zaal van ongeveer 180personen hebben...leuk hé
er hebben tot nu toe 3koppeltjes afgezegd
ik vind het reuze dat zo goed als iedereen wilt komen

gr
Isabel
12-12-09

Isabel
12-12-2009
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 681

Kathleen
22-5-2010
 Meld misbruik18-11-2009 14:55:38

super, ik hoop dat het bij ons ook zo mag gaan binnen een dik half jaartje :o)

liefs, kathleen

Sofie
12-12-2009
 Meld misbruik18-11-2009 15:09:43

Wij trouwen ook op 12/12 en hebben nu ook van iedereen antwoord. Bij ons zijn er van de 205 die we uitgenodigd hadden een 40 tal die niet komen. Maar daar hadden we ook op gerekend omdat we onze collega's allemaal met partner hadden uitgenodigd en de meeste daarvan alleen komen. En dan waren er ook nog de verplichtingen en die hadden het blijkbaar door dat het niet van harte was :-) Dus iedereen die we er graag bij willen hebben is er bij. Ben ik heel tevreden mee, en 155 man is meer dan genoeg.

Dithe
30-7-2010
 Meld misbruik19-11-2009 8:03:10

hoi,

Zo'n grote groep genodigden. Als ik zo onbeleefd mag zijn: hebben zij allemaal gegeten en op welke kost kwam je toen?
Wij dien het kleiner omwille van de kosten.

Groetjes

Isabel
12-12-2009
 Meld misbruik19-11-2009 12:14:50

Hallo

je moet het zo zien....wij vieren ons 10jaar samen zijn met onze bruiloft...we hebben reeds 2 schatten van kindjes en hebben een 3tal jaar geleden ons huis gekocht.
we hebben dus al een lange weg afgelegt.
éénmaal je aan kids begint, valt dat uitgaan ook weg = minder grote vriendenkring, dat is normaal.
dus hebben we gezegd, al wie we er graag bij zouden hebben vragen we. Daar we aan zo'n groot getal kwamen hebben we eventjes nagedacht of we toch niet met een voorafgaande receptie zouden werken maar dan kwamen we misschien aan een 30tal personen voor de receptie en dat is stom hé...
er zitten ook vrienden van de ouders bij, en zij betalen die dan
we komen op 85€pp (receptie, voorgerecht, hoofgerecht en een gigantisch dessertbuffet) en 12€ forfait voor de drank

gr
Isabel
12-12-09

katelijne

Meld misbruik20-11-2009 15:58:21

leuk!

bij ons is het anders hoor : van de iets meer dan 500 genodigden (natuurlijk niet allemaal om de eten! vnl receptie), heeft ongeveer 70% bevestigd of ze al dan niet komen, en morgen is de laatste dag waartegen ze mochten bevestigen. Ik vrees dus dat we nog veel telefoontjes zullen moeten doen!
Gelukkig heeft zo goed al iedereen al bevestigd voor het eten.
Das voor ons het belangrijkste, want dat zijn onze gasten :-)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info