Nu Online
Momenteel zijn er 649 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Jamaica

19-11-2009 7:48:35
Hallo bruidjes,

wij denken eraan om op huwelijksreis te gaan naar Jamaica, maar we willen graag vertrekken in aug, aangezien we in die maand trouwen, dan is er natuurlijk kans op een orkaan. Zouden jullie dit risico nemen?
Zijn er mensen die ervaring hebben met Jamaica? Alle info is welkom!

Groetjes, Anke
21/08/10

Anke
15-10-2011
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 553

Tessa
10-10-2009
 Meld misbruik19-11-2009 7:57:20

Hallo Anke,

Wij zijn er geweest einde aug./begin september paar jaren geleden...
Hebben 1x een serieuse regenbui gehad en voor de rest van de vakantie lekker weer...

Tja, als je weet dat je in het orkaan-seizoen gaat, dan zou ik er serieus over nadenken, want dan ga je dagelijks regenbuien hebben ookal zijn het geen orkanen...

Voor de rest... SUPER gewoon...
Gaan in 2010 zeker nog eens terug...
De relaxe sfeer, de mensen, de hotels, het eten,...het was er allemaal prima...

Gr.
Tess
Reeds 40 dagen een Mevrouwtje...

Sofie
19-9-2009
 Meld misbruik19-11-2009 9:09:24

Hey,

Het KAN natuurlijk altijd dat er een orkaan passeert, maar...
Wij zijn naar de Dominicaanse en Jamaica geweest in september.
Telkens enkel op 14 dagen 2 regenbuien gehad van ongeveer en half uurtje.
Dit jaar op huwelijksreis geweest naar Mexico laatste week van september en eerste week van oktober en op 14 dagen 1 regenbui van een half uur...
Dus wij hebben er geen slechte ervaringen mee gehad, maar zoals gezegd, jew eet nooit wat de natuur van plan is ;-)

Annelies
14-8-2010
 Meld misbruik19-11-2009 12:29:38

Hey Anke,

Wij zijn zelf ook aan het uitkijken naar een leuke 'honeymoon' bestemming en we hebben dan ook al veel rondvraag gedaan. Alle reisagentschappen raden ons ten zeerste af om naar de Caraïben (Jamaica) te gaan. Het risico is echt te groot dat er op dat ogenblik een orkaan is en het weer is er niet super dan.

Volgens de reisagentschappen is Bali the place to be in augustus. (Wij trouwen ook in augustus trouwens)

Veel plezier nog met het plannen!

Annelies (14/08/2010)

lotje
30-5-2009
 Meld misbruik19-11-2009 13:33:06

Ik zou het persoonlijk niet riskeren. Ken toch koppel die het risico genomen heeft en van hun 10 dagen een volle week hele dag binnen is moeten blijven door hevige stormen, regen en wind. Leuk is anders...

lotje
30-5-2009
 Meld misbruik19-11-2009 13:34:26

wij zijn trouwens, op aanraden van, naar Bali op huwelijksreis geweest. En idd, een aanrader zowel op vlak van weer als op vlak van natuur, cultuur, folklore, gastvrijheid,...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...