Terug naar overzicht
Ik had ook een jurk die ik niet kon terugvinden op internet of in de boekjes.Geen probleem, dit kan dus.Dus het is juist leuk. Niemand heeft het ooit al gezien.Nathalie
Hey, Dit is zeker niet abnormaal hoor. Dat van mij is ook nergens te vinden. Stefanie
Mijn kleed is ook niet precies terug te vinden op het internet, het is een mix van 2 kleedjes, met een toevoeging en een verwijdering hier en daar! geen zorgen over maken!
Hoi, ik had een soortgelijk probleem... Ik heb gewoon een mailtje gestuurd naar Marylise zelf(email adres terug te vinden op hun site Marylise.be)en heb dezelfde dag nog bericht terug gekregen!Veel groetjes, M
Ja ik begon mij ook al zorgen te maken, hahaha waarschijnlijk hebben wij hier allemaal hetzelfde kleedje gekozen. Indien jullie een prent vinden laat maar iets weten he ;-)
Hallo :-)Ik ben deze namiddag kleedjes gaan passen. Eentje van Marylise had mn voorkeur en ik vind het ook niet op internet :-)Stel je voor dat we allemaal geïnteresseerd zijn in hetzelfde kleedje. Grappig! Groeten,Laura