Terug naar overzicht
HeyWij hebben samen ook een zoontje van 2 jaar op het moment dat we trouwen en kiezen ook voor een lang weekend ( 4 dagen - 3 nachten ) weg onder ons 2Krijg het ni over mijn hart om mijne kleine held een week naar de ouders te laten gaanX debs
Onze dochters zullen bijna 4 en bijna 8 zijn als we trouwen. Wij willen ook niet zonder de meisjes op reis en gaan op 'huwelijksweekend' naar Parijs.Lieve04/09/10
Ons zoontje was net 2 toen we trouwden. Wij deden een 4-daagse citytrip met z'n 2. Nooit meer! Heb geen seconde kunnen genieten. Maand later trokken we voor een week naar Turkije, samen met ons zoontje. Dat was pas vakantie!!
Hey,Wij trouwen over 6 dagen (super zenuwachtig!!!) en hebben ook 2 kinderen, eentje van bijna 6 en eentje van bijna 8 maanden. Geen haar op mijn hoofd dat er aan dacht om mijn 2 prinsesjes achter te laten. Dus wij gaan eerst 2 dagen naar Parijs en daarna 3 dagen naar Disneyland. We zijn er al 8 keer geweest en ons oudste is al meer dan een jaar aan het vragen om er nog eens naar toe te gaan. Ze weet er niets van en voor haar gaat het een verassing zijn.Groetjes Jessica26/11/2009
Hey,ik zou de kindjes zeker meenemen op die leeftijd. Landen als Corsica, Frankrijk, Spanje, Italië, Sicilië en Griekenland, het zijn allemaal kindvriendelijke bestemmingen. En als je dat zoudt kunnen doen vooraleer het hoogseizoen begint, zal het dubbel zo leuk en vooral een pak minder duur zijn, hé.