Terug naar overzicht
Heyik trouw 23.10.2010 en heb gekozen om een klein (nep)bond jasje aan te doen Zo heb ik het onderweg toch warm en in de kerk ging de priester de verwarming wat hoger zetten , zei hij :-))Zodat het daar wel uit kan !Nog veel Succes Debs
Annina,Gewoon genieten...Die kou voel je echt niet hoor...Ik had speciaal een jasje laten maken bij een naaister...Ik ben het zelfs gewoon vergeten in de bus enzo...Ik voelde op geen enkel moment koude door de gezonde spanning en het is ook van het één naar het ander, dus echt stilstaan was er voor ons niet bij...Veel plezier Gr.Tess
Hoi ,Ik trouw op 19-12-2009 ( over 30 dagen dus )Bij mijn kleedje heb ik enkel een stola genomen .Verder hoop ik dat mijn ventje mij warm houdt :-)Ik denk dat de kou je idd niet kan deren en geeneens voelt op deze dag !Zoals Tessa zegt " gewoon genieten "Grts Sandra 19-12-2009
ik ga een vestje dragen met driekwart mouwtjes indezelfde stof gemaakt als m'n kleedje. m'n kleedje zelf is met kleine halterkraag en open rug, dus vestje voor kerk en deel foto's buiten, feest is zonder vestje dan :)
Ik trouw nu in december en ik ben nogal een 'koulijke'. Ik heb een wollen bolerootje, een bontje en voor onder mijn kleed een rugverwarmer.
Ik trouw over 3 weken en heb een extra onderrok onder mijn kleed. Is echt super warm (toen ik vorige week ging passen heb ik het kunnen uittesten). Rond mijn schouders heb ik een brede sjaal in bont. Heb al van veel mensen gehoord dat je op je trouw nooit koud hebt door de opwinding en spanning. Dus ik hoop dat mijn onderrok en bontje voldoende gaan zijn!
Hey,Wij trouwen binnen 6 dagen en zelf heb ik een bolero en een bonte sjaal voorzien (weet nog niet wat ik ga gebruiken).Groetjes Jessica26/11/2009