Terug naar overzicht
wij hadden een namiddagfeest (tot 24 uur) en hadden kinderanimatie, ballenbad, springkasteel en kindertentwe hebben alle kindjes uitgenodigd. de óuders hadden er geen last van omdat er kindermeisjes bij waren.iedereen vond het een geweldig feest! vooraf wel wat reacties op gekregen, maar achteraf niks dan lof
Oh, zo bedoelde ik het niet.Ik bedoelde meer in de zin van : de ringen bezorgen en die zaken,...wat kunnen we allemaal doen zodanig dat onze kinderen echt deel uitmaken van onze trouw?
Hallo,Onze kindjes zullen ook op onze trouw zijn, ze zijn dan 3 en bijna 5. Ik dacht aan de volgende dingen:-liedje "Trouw met mij" van K3 bij verlaten van de kerk- Mandjes met rozenblaadjes laten strooien- misschien een dansje na de openingsdans met hen doen- ...Ik had ook nog een vraagje, ga jij die dag een babysit hebben voor de kindjes op het feest ? Om hoe laat ga jij de kindjes naar huis laten brengen ?Groetjes, Ine
Hm, ben niet echt een K3 fan :-)Mandje met rozenblaadjes is inderdaad wel leuk.Wat de oppas betreft heb ik geen idee!We zouden twee meisjes inhuren voor de 4 kinderen (twee van mn zus). We zouden ook een zaal willen met een klein zaaltje aan zodanig dat de kinderen daar te slapen kunnen gelegd worden. Ze zouden dan gewoon wakker gemaakt worden als de ouders naar huis gaan.Wat dat voor ons betreft, tja, das een moeilijke aangezien wij natuurlijk na ons huwelijk liever geen moeilijk bedritueel moeten doen... :-D