Nu Online
Momenteel zijn er 192 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

hoe onze kinderen het meeste integreren?

19-11-2009 15:58:26
Nog een vraagje:

WIj hebben twee kinderen samen die op onze trouw 3 en 1 jaar zullen zijn. We willen graag dat onze kinderen " deel uitmaken van onze trouw". Hoe doen we dat het beste. Iemand tips, ideetjes,...:-)

Annina
12-11-2010
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 667

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik19-11-2009 20:41:57

wij hadden een namiddagfeest (tot 24 uur) en hadden kinderanimatie, ballenbad, springkasteel en kindertent

we hebben alle kindjes uitgenodigd. de óuders hadden er geen last van omdat er kindermeisjes bij waren.

iedereen vond het een geweldig feest! vooraf wel wat reacties op gekregen, maar achteraf niks dan lof

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik19-11-2009 20:41:58

wij hadden een namiddagfeest (tot 24 uur) en hadden kinderanimatie, ballenbad, springkasteel en kindertent

we hebben alle kindjes uitgenodigd. de óuders hadden er geen last van omdat er kindermeisjes bij waren.

iedereen vond het een geweldig feest! vooraf wel wat reacties op gekregen, maar achteraf niks dan lof

Annina
12-11-2010
 Meld misbruik19-11-2009 21:57:00

Oh, zo bedoelde ik het niet.

Ik bedoelde meer in de zin van : de ringen bezorgen en die zaken,...wat kunnen we allemaal doen zodanig dat onze kinderen echt deel uitmaken van onze trouw?

Ine

Meld misbruik20-11-2009 17:05:41

Hallo,

Onze kindjes zullen ook op onze trouw zijn, ze zijn dan 3 en bijna 5. Ik dacht aan de volgende dingen:
-liedje "Trouw met mij" van K3 bij verlaten van de kerk
- Mandjes met rozenblaadjes laten strooien
- misschien een dansje na de openingsdans met hen doen
- ...

Ik had ook nog een vraagje, ga jij die dag een babysit hebben voor de kindjes op het feest ? Om hoe laat ga jij de kindjes naar huis laten brengen ?

Groetjes, Ine

Annina
12-11-2010
 Meld misbruik21-11-2009 13:30:15

Hm, ben niet echt een K3 fan :-)
Mandje met rozenblaadjes is inderdaad wel leuk.

Wat de oppas betreft heb ik geen idee!
We zouden twee meisjes inhuren voor de 4 kinderen (twee van mn zus). We zouden ook een zaal willen met een klein zaaltje aan zodanig dat de kinderen daar te slapen kunnen gelegd worden. Ze zouden dan gewoon wakker gemaakt worden als de ouders naar huis gaan.
Wat dat voor ons betreft, tja, das een moeilijke aangezien wij natuurlijk na ons huwelijk liever geen moeilijk bedritueel moeten doen... :-D

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...