Terug naar overzicht
Ik ben al in beide zalen naar een trouwfeest geweest en mijn voorkeur zou dan toch gaan naar 't Brouwershof. In de Hophoeve vind ik de feestzaal wat te donker.Elke 10/07/2010
ook al naar beiden geweest voor huwelijk, zeer goede bediening en lekker eten. Heb niet metteen een voorkeur omdat de zalen niet echt mijn stijl zijn.
Hallo,wij hebben onze feest gehouden in 't Brouwershof en zijn daar heel tevreden over. Het is niet poepchique maar lekker eten, super bediening (echt veel complimenten over gekregen), goede dj (onze feest was maar gedaan na 6 uur), mooie binnenkoer en heel betaalbaar. Wij zouden het zeker weer daar doen. In de Hophoeve was een vriendin van mij haar feest en dat is dezelfde traiteur dus eten ook ok. Maar een andere stijl, allebei wel goed dus je kan afgaan op je gevoel en het zal in orde zijn. Groetjes,Isabel
Hallo,Hebben zelf een gans rits zalen bezocht (waar we ook al eens waren uitgenodigd) en zijn uiteindelijk gegaan voor het Brouwershof in Affligem. Zeer stemmig en authentiek kader (oude brouwerij-hoeve uit de jaren 1700). Het eten is er steeds lekker, heel goede service, bediening, ongelooflijke prijzen voor dranken (echte groothandelsprijzen en geen dure forfaits), goede ambiance door dj, geen capsones ... wat we niet meteen in alle zalen hebben gevonden: betaalbare kwaliteit en romantische sfeer.Zijn ook in de zaal ernaast geweest, de Hophoeve. Ook leuk kader, goede keuken en bediening, maar minder sfeer en ambiance. Prijzen zijn er ook stevig duurder.Mvg,Petraortom: zeer interessante prijzen, aangenaam kader en toch romantisch