TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Ibe
22-5-2010
|
19-11-2009 22:04:31
Dat is helemaal geen probleem hoor! ik heb een grote Bcup en een kleed met sleep. Alle kleedjes die ik gepast heb waren zo een model en de bustiers zijn meestal zo goed en stevig gemaakt dat ze mooi blijven zitten. In sommige jurken is ook nog eens een soort beha of mini bustier ingewerkt. Met een kleinere cup is een bustier zelfs makkelijker denk ik
|
|
Karmen
29-5-2010
|
19-11-2009 22:36:39
Ik denk niet dat dit een probleem is & zelfs een beter model voor een kleine cup! Aan de binnenkant rug hebben die kleedjes dikwijls een soort van elastiek, die alles mooi strak houdt! Hier moet je je sowieso geen zorgen over maken, als de maat goed genomen is, blijft alles goed zitten! ;)
|
|
Sarah
28-8-2010
|
20-11-2009 5:54:03
Heb ook een kleed met een bustier-vorm, en bij het passen leek het me echt gemakkelijk te zitten. Ook alles blijft goed zitten. In de winkel zeiden ze me dat ik zelfs geen beha zou nodig hebben. Om te testen ben ik ook eens voorover gaan hangen enzo, en alles bleef op zijn plaats. En dit was bij het paskleed, en dus nog niet eens op mijn maat gemaakt! Heb trouwens ook een sleep dus vergelijkbaar met jouw gewenste model! Ik heb wel een B-cup, maar denk inderdaad niet dat dit veel uitmaakt.
Groetjes en veel succes nog!
Sarah
|
|
Channa
5-6-2010
|
20-11-2009 7:51:48
Een kleed met een sleep hoeft niet altijd veel te wegen. Ik heb eentje uit taft en dat weegt bijna niets.
|
|
katlijn
10-4-2010
|
20-11-2009 8:51:39
Annina
ik was zelf eerst ook niet zo zeker van een bustier-kleedje, maar uiteindelijk is het dit wel geworden! Die kleedjes zitten zeker comfortabel en ze kunnen nergens naartoe hoor! Maar ik begrijp je twijfels, had net hetzelfde gevoel in het begin :)
|
|
heidi
|
20-11-2009 9:12:16
ik had ook voor een bustiermodel gekozen, een nogal zwaar kleed, maar dit zat als gegoten, een week voor mijn huwelijk werd het nog eens gepast en de dag zelf was alles ok. niet twijfelen als je dit mooi vind, ik heb er geen last van ondervonden. getrouwd op 16 Mei 2009
|
|
Sofie
12-12-2009
|
20-11-2009 10:20:05
Ik heb ook een bustier en bij mij doet het corset eronder wonderen. Lekker opvullen en ik heb een nu een boezem om van achterover te vallen. Het mijn aanstaande wel al gewaarschuwd dat eens het corset uitgaat, alles wel een beetje normale proporties krijgt :-) Een kwestie dat hij niet te hoopvol gesteld geraakt :-)
|
|
Lieve
4-9-2010
|
20-11-2009 11:13:38
Ik was er ook van overtuigd dat een bustierkleed niets voor mijn kleine boezem (kleine B) zou zijn. En verkondigde al bij voorbaat dat ik zeker geen bustierkleed zou nemen. Maar het is wel een bustierkleed geworden. Mijn borsten bleken juist wel mooi uit te komen in zo'n kleed. Veel mooier en volumineuzer zelfs dan in een kleed met halter bijvoorbeeld. In mijn kleed zijn wel standaard spaghettibandjes voorzien dus moest ik me bij het dansen toch confortabeler voelen met bandjes, dan kan ik die aandoen.
De verkoopster zei me dat bustier-modellen net het mooiste staan bij vrouwen met een eerder bescheiden boezem.
Op mijn bustier staan wat versieringen, fronsjes en enkele pareltjes en die geven ook de illusie van meer volume. Mijn wederhelft gaat niet weten wat hij ziet! ;o)
Lieve 04/09/10
|
|
Véronique
31-7-2009
|
20-11-2009 17:53:17
Inderdaad, in een bustierjurk zitten meestal ook nog spaghettibandjes die je indien gewenst kunt aandoen in de loop van de dag. Je kan ook nog altijd een kleed uit 2 delen nemen, hé! Dan is het 'gewicht' van de sleep al weg van je bovenstuk.
Groetjes,
Véro
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|