TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
monica
22-5-2010
|
24-11-2009 9:47:02
Ja ik heb mijn commentaar hier ook al eerder gegeven ..ik moet eerlijk zeggen, ik was helemaal halsoverkop verzot op Rosa Clara..de boeken, hun website...waaaaaaaw maar eerlijk gezgd: inhet echt vind ik het allemaal toch minder..tis duur voor de kwaliteit die je krijgt.. bovendien was ik niet weg van hun aanpak..je gaat met hen naar boven, van de 10 kleedjes die ik mooi vond, hadden ze er 3 in huis?!?! oink Boven staan passen in een kotje van 1m²..megaklein, weinig privacy, er was een gordijn, maar die kon niet toe want er was te weinig plaats om dan mijn moeder een vriendin te zetten..die kregen niet eens een watertje of koffietje, die zaten te puffen naast elkaar, en ik stond daar helemaal naakt (enkel slipje) zonder een gordijn kleedjes te passen... toen de verkoopster begon over het typisch amerikaanse: something old, something new, something borrowed and something blue..kreeg ik helemaal de kriebels!!!! ze stelde voor om iets blauw in mijn kleed te steken, of in mijn haar?! halloooooooo Jakkie Ik was blij dat ik mijn gading vond bij Jenny Packham...echt, ga eens kijken op haar website (google gewoon Jenny Packham)..tis een beetje Rosa Clara-achtig van genre, maar veeeeeel exclusiever, mooier en beter van kwaliteit..ze hebben het bij Pierre yves in Aalst! Succes
|
|
marijke
13-9-2009
|
24-11-2009 10:41:48
wij hadden ook niet zo'n positieve ervaring bij ROSA CLARA. Voor de prijzen die ze aanrekenen was hun service echt beneden alle peil! de naaister voor retouches was kortweg arrogant en afspraken werden 'vergeten'... Wij waren niet echt tevreden, maar misschien is het inmiddels al verbeterd?
|
|
Ellen
26-5-2012
|
24-11-2009 12:27:16
Dag kathy,
ik heb mijn kleed daar gekocht. De winkel is pas open sinds mei dus vrij recent. De shop manager is vrij nieuw in deze sector dus daar heeft het waarschijnlijk mee te maken en het feit dat ze gebrekkig (of zelfs geen) Nederlands kunnen. Er zou blijkbaar recent een nieuwe ervaren verkoopster aan de slag gegaan zijn, dus dat kan maar positief evolueren.
Ikzelf heb na een afspraak die ook niet doorgegaan was, toch besloten om mijn kleed daar te kopen omdat mijn huwelijk nog veraf is en omdat ik echt dat kleed wou! Blijkbaar duurt het wel vrij lang vooraleer je je kleed hebt, dus te lang wachten zou ik nu ook niet doen.
Ik ben nergens anders gaan passen omdat ik echt in mijn hoofd had wat ik wou, dus ik kan ook niet vergelijken hoe de service in andere plaatsen is. Ik ben ook niet van het type dat veel poespas nodig heeft, het moet vooruit gaan en dan is rosa clara ideaal.
Als ik de commentaren lees hoe sommige mensen ervaringen hebben in le chapeau, is dit toch ook vrij gemengd. Ik denk dat het eerder te maken heeft met hoe je persoonlijkheid is.
Groetjes
|
|
anneleen
30-7-2010
|
3-12-2009 17:29:07
hallo,
Ik ben vorig weekend bij Rosa Clara kleedjes gaan passen; Ik moet zeggen dat ik de negatieve commentaren hier niet echt bijtreed. Wij kregen onmiddellijk iets te driken aangeboden. Ik had het pashokje beneden, dat zeer ruim was. Oké, ze hadden niet alles in huis, maar ik heb toch een 8-tal kleedjes geopast. De verkoopster die mij hielp , Beatriz, sprak inderdaad gebrekkig nederlands, maar was ontzettend vriendelijk. Ik heb morgen een nieuwe afspraak omdat ik ik één kleedje heb gepast, dat het mogelijks wordt en dat ik even wil tonen aan mijn moeder. wat wel zo is, is dat het in de catalogus en op de website allemaal veel ichter en luchtiger toont, dan de kleedjes in werkelijkheid zijn...
|
|
Pascale
5-6-2010
|
23-12-2009 15:40:22
Dit weekend naar Rosa Clara geweest. Ontvangst was super, ik was met mijn 5 bruidsmeisjes op stap, die kregen allemaal een glaasje Cava aageboden. Heel ruime pashokjes, vriendelijke verkoopsters, verwarming was stuk, maar er werd een extra vuurtje gezet in de ruime paskamers. Ze hadden alle modellen in huis die ik graag zag. Maar... De kleedjes vielen echt enorm tegen. Afwerking trekt op niets, de foto's in de boekjes zijn echt bedrog. De kleedjes zijn héél gewoontjes en van slechte kwaliteit. Zeker de moeite niet om te bezoeken want naar mening zijn de trouwkleedjes van Rosa Clara echt niet mooi. Ik had wel al mijn droomkleed gevonden bij Pierre-Yves, gelukkig, want het is beslist het mooiste kleed dat ik al gezien heb! En extreem duur is Rosa Clara niet, sommige kleedjes mssch wel, maar het mooiste (van de lelijke) kleedje kost 1850 euro, en dan nog 500 euro voor onderrok en sluier. Dat is toch een niet extreem veel... Het kleedje dat in Karaat stond een aantal maanden geleden kost 3800 euro (zonder onderrok of sluier), en geloof me, het is in werkelijkheid verre van wat het boekje liet uitschijnen. Alle bruisjes richting Pierre-Yves zou ik zeggen!
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|