Terug naar overzicht
Beste,Kan je mij je email adres geven dan kan ik je misschien helpen!Stuur een mailtje naar natalie_massant@hotmail.comGroetjes
mijn vriendin is net getrouwd en heeft een heel mooi trouwjurk laten naaien. Maar of ze het voor héél goedkoop zal verkopen is een andere vraag. Ze vraagt er minimum 500€ voor. Het is écht een prachtig jurk! als je wil stuur haar een mailtje als de foto's wil zien: wissy_light@hotmail.comGroetjes,
ik heb een trouwkleed maat 38 (haltermodel zonder veel franjes) en wil dit ev wel verkopen voor ong 250€groetjesilse
Hoi dorien,Ik heb een bruidsjurk hangen. Hij is ivoor, met donker paarse accenten. Kijk anders even op www.25-09-09.bruiloftsite.nl Daar staan verschillende foto's op.Groetjes Shiara
@ Shiara , Hoeveel vraag je voor je kleedje?Dorien
Hoi Dorien,Ik vind dat altijd zo moeilijk om te bepalen... Wat is jouw budget?Groetjes Shiara
Hallo,wat is de minimale vraagprijs?
hoi,kheb nog een trouwkleedje hangen in men kast! door omstandigheden heeft men trouw niet kunnen doorgaan bij deze doe ik men trouwkleed weg voor 200euro als je geïnteresseerd bent mag je altijd iets laten weten dan kan ik je eventueel wel een fotootje doorsturen! het is een gebroken wit kleed bestaande uit 2 stukken. een Haltertopje en een rok.
@ Nele Kan je foto doorsturen naar Jeffrey_Dorien@hotmail.com ?Tnx! Dorien