Terug naar overzicht
Ben gaan kijken op de website van Leijten maar ik kan het met de beste wil van de wereld niet vinden hoor.Grtjes Kirsten 21-05-2010
Ja ik weet het op de site staat hij niet, ik heb enkel een foto in de catalogus. Ik kan hem blijk baar ook niet meer vinden op het internet, ook niet via google. dju toch ...
Helaas kan ik het kleed niet vinden en kan ik er dus ook mijn mening niet over geven. Eerlijk gezegd vind ik ook dat jij het mooi moet vinden en niet iemand anders. Zo'n jurk staat ook bij iedereen anders. Ik heb wel al heel veel mooie jurken gezien van Leijten! Wel jammer dat ze m'n catalogus niet willen opsturen, had er één aangevraagd via internet, maar geen reactie! Van waar ben jij ergens en waar heb je je kleed gekocht? Ik vind namelijk weinig winkels die Leijten verkopen...nog veel succes ermee!Lien
is 'm dit?http://www.bridalnetwork.nl/bruidsbeurzen.nl/bruidsjurk... dan vind ik 'm heel mooi :)Ik heb ook een Leijten, gekocht bij Lilian Claes in HerentalsgroetjesLien
Hey,Ik vind het een héél mooi kleedje. Zelf heb ik ook eentje van Leijten (sparklinglight 72187). Ik vind het een héle mooie collectie!Goed gekozen!GroetjesWendy 07/08/2010
Jaaaaa, dat is em :) yey!!! Ik heb hem besteld bij Lieben in Genk, ligt in de shopping 2, daar verkopen ze enkel leijten!! Het lijkt wel een beetje een rommelwinkeltje maar het is een hele lieve verkoopster die je echt goed verder helpt. Ik heb er een stuk of 10 aangehad en deze sprong er voor mij uit!Alvast bedankt xxx Liesbeth