Terug naar overzicht
Hallovoor het binnenkomen heb ik hier al eens op het forum gelezen: "I gotta feeling" van Black Eyed Peas en 'k vond dat wel origineel. Bij mij wordt het dit, voor bij het binnenbrengen van de taart ben ik ook nog op zoek.groetjesEls
Bij ons was dat He's a pirta van de filmPirates of te Carribian.Marieke
Beautiful day (U2)? Denk dat dit het bij ons zal worden bij het binnenkomen van de feestzaalGroetjes, Ester17.07.2010
Hey Dorien,Enkele nummers die ik regelmatig gebruik :Also sprach Zarachustra (taart)Conquest of paradise (taart)Thema van Star Wars (binnenkomst)GroetjesDj Big Daddy
Bij het binnenkomen van de feestzaal hadden wij ook 'Beautiful day' van U2 (werd door de zaal voorzien). Voor de taart was het een medley die door de dj werd voorzien.Groetjes,Véro
Never alone van 2 brothers on the 4th floor.Daarin komt de tekst: black and white, dancing together, side by side...;en bij ons was alles zwart-wit als thema, vandaar!Groetjes
voor de taart hadden wij wel les lacs, die moest er gewoon zijn van mij. super leuk om te doen;het binnen komen was bij ons happy together van the turtles