Nu Online
Momenteel zijn er 657 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

FEDE DI ORO

26-11-2009 12:32:34
Hallo

wij zijn dinsdag om onze ringen mogen gaan bij Fede Di Oro in Izegem.
Op weg naar daar stelde ik mij de vraag of we ze wel mooi zouden vinden ;-))
ze kwamen tevoorschijn op de toonbank ....en ze zijn....
PRACHTIG
alweer was de service beregoed
ze zijn lief, beleefd, attentvol...
We zijn uiterst trots op het ontwerp
nu wachten tot 12 december om ze aan te doen hihi

Mvg
Isabel
12-12-09

Isabel
12-12-2009
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 542

ilse
17-9-2010
 Meld misbruik26-11-2009 13:03:02

hallo isabel,

we hebben onze ringen ong een maand geleden ook besteld bij fede.
op dat moment was ik zo overtuigd dat ik het zo ne mooie ring vond.
nu een maand later begin ik te twijfelen of het een effectief wel nog ne mooie ring ga vinden want is pas voor september dat we gaan trouwen...
die eeuwige twijfels e.......

Isabel
12-12-2009
 Meld misbruik26-11-2009 18:05:15

@ Ilse
bedoel je besteld voor september 2010? Als je echt zo twijfeld, ga dan toch gewoon terug of bel ze op...het gaat hem hier niet over 10€ hé en ge moet hem heel uw leven dragen hé
Ik zou dat doen door
Succes

PS, meestal is eerste keuze ook de beste keuze hoor.... ik had mijn kleed bv ook een jaar op voorhand gekozen, ik zag het graag en moest het hebben... door zolang te wachten begon ik ook te twijfelen...éénmaal aangedaan nà 10 maanden was ik weer zo overtuigd!!!

gr
isabel
12_12_09

ilse
17-9-2010
 Meld misbruik27-11-2009 13:51:23

hey isabel,
ja idd voor in 2010 pas da we trouwen maar ik was echt overtuigd van mijn keuze tot ik hem in de loving you zag staan op foto maar ik denk dat het vooral de foto was die me niet aanstond en daardoor ben ik schrik beginnen krijgen, probleem is ook da je niet effe kan gaan kijken in de etalage om mezelf gerust te stellen want ja ze hebben hem enkel maar bij fede

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...