Terug naar overzicht
hallo isabel,we hebben onze ringen ong een maand geleden ook besteld bij fede.op dat moment was ik zo overtuigd dat ik het zo ne mooie ring vond.nu een maand later begin ik te twijfelen of het een effectief wel nog ne mooie ring ga vinden want is pas voor september dat we gaan trouwen...die eeuwige twijfels e.......
@ Ilsebedoel je besteld voor september 2010? Als je echt zo twijfeld, ga dan toch gewoon terug of bel ze op...het gaat hem hier niet over 10€ hé en ge moet hem heel uw leven dragen héIk zou dat doen doorSuccesPS, meestal is eerste keuze ook de beste keuze hoor.... ik had mijn kleed bv ook een jaar op voorhand gekozen, ik zag het graag en moest het hebben... door zolang te wachten begon ik ook te twijfelen...éénmaal aangedaan nà 10 maanden was ik weer zo overtuigd!!!grisabel12_12_09
hey isabel,ja idd voor in 2010 pas da we trouwen maar ik was echt overtuigd van mijn keuze tot ik hem in de loving you zag staan op foto maar ik denk dat het vooral de foto was die me niet aanstond en daardoor ben ik schrik beginnen krijgen, probleem is ook da je niet effe kan gaan kijken in de etalage om mezelf gerust te stellen want ja ze hebben hem enkel maar bij fede