Nu Online
Momenteel zijn er 660 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

paars hemd bruidskindje

27-11-2009 18:58:36
Hallo!
Na een tweede dag te winkelen heb ik nog steeds niet gevonden wat ik wil en dat is: een donker paars hemd voor onze bruidsjongens (maatje 80 en maatje 92). De bedoeling dat ze er een debardeur (schrijf je dit zo?)over gaan dragen....tshirtjes met lange mouwen vind ik wel, maar dit is niet zo feestelijk en minder schattig.

Groetjes,

Katrien

ps graag wat prijselijk

Katrien
27-2-2010
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 564

s
1-6-2007
 Meld misbruik27-11-2009 19:29:58

Wit hemdje of andere lichte kleur kopen en kleuren in de wasmachine met zo'n kleurproduct, te koop bij Di.

Isabel
12-12-2009
 Meld misbruik28-11-2009 7:58:38

kijk eens op de site van humpie dump
daar hebben ze alles van feestkleding voor de kids
ik heb er mijn kindjes mee gekleed en ze zijn prachtig

Isabel
12_12_09

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik28-11-2009 9:23:12

wanneer is jouw trouw???

want mijn zoontje was 1,5 toen we trouwden. We hadden de kleding 'ruim' gekocht en tegen de trouw was het zeer nipt

best rekening mee houden denk ik

Annina
12-11-2010
 Meld misbruik29-11-2009 20:07:37

Hey

Ik weet niet of je zoiets zoekt maar ik heb net voor mijn zoontje (92) een paars hemdje met debardeur gekocht bij Esprit.
Het hemdje is effen (alleen op de rug een kleine tekening ter hoogt evan de schouderbladen). de debardeur is langs achter gestreept en langs voor ruiten. Allemaal in donderpaars met bruintinten.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...