Terug naar overzicht
welk model had je gezien in het lichtgrijs?
De jurk die ik het allerliefste zie is Paramount van Ian Stuart
bij nicky vankets white couture zitten een paar lichtgrijze (zilver) jurken met blauw glinsterend stiksel. ik heb geen idee hoeveel deze jurken kosten.
Vankets zit in de zelfde prijsklasse als Ian Stuart denk ik. Maar misschien vind je wel iets in de outletstores? Linea Raffaelli heeft ook grijze tinten in de collectie, maar da's een andere stijl natuurlijk...
Ian Stuart is geweldig mooi, ik was er ook helemaal verliefd op. Maar de prijs weerhield me toch, 3800€ voor een jurk?Nee toch maar niet.Ik vind zelf de collectie van Maggie Sottero er erg veel van weg hebben. Surf even naar hun website. Zij zitten in de prijscategorie 1800-2500€.Zelf koos ik voor een jurk van Blue By Enzoano, die ik helemaal geweldig vond.
Ik had een kleed van Linea waarbij de rok ijsblauw was. Dit lijkt ook op de grijstinten.Groetjes,Véro
Mijn toekomstig vrouwke heeft een lichtgrijze trouwjurk besteld van het merk Marylisse (model Taupe dacht ik). Prijs draait om en bij de 1300 euro heb ik vernomen.Davy16 juli 2010