TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Patrick
|
29-11-2009 10:04:04
Sofie,
Ik ken een zangeres en gitarist die samen trouwmissen doen. Ze zijn afkomstig van Maasmechelen. Ik heb ze verscheidene trouwmissen al zien zingen. Als je een mailadres doorgeeft zal ik jullie in contact brengen.
|
|
daisy
27-8-2010
|
29-11-2009 17:55:08
hey sofie,
mijn collega haar dochter die zingt en ze zingen ook voor missen enzo. nu zijn ze zelfs bezig met gospel. als je interesse hebt laat maar wat weten
groetjes daisy
|
|
Wouter
|
29-11-2009 19:59:57
Duas verzorgt wekelijks huwelijksvieringen. Live muziek op maat, verzoeknummers dus mogelijk.
meer info: www.duas.be
Mvg
Wouter Duas
|
|
evy
1-3-2009
|
29-11-2009 21:46:12
www.duas.be
Heel erg tevreden over hen!
Evy 485 dagen getrouwd (o wat vliegt de tijd)
|
|
sanderijn
|
30-11-2009 13:09:04
Sofie, kijk eens op www.art-times.be ! Ze werken enkel met professionele muzikanten dus dik in orde. De bezetting kan je zelf kiezen! Mvg, Sanderijn
|
|
David
|
1-12-2009 19:05:39
Sofie,
Wij zijn een pasgetrouwd koppeltje uit de kempen. Mijn vrouwtje en ik luisteren regelmatig huwelijksmissen op.
Wij hebben heel wat te bieden qua mogelijkheden: - solo man - solo vrouw - duetten - met muziekbanden - of met pianist
Voor meer info, mail ons.
Alvast succes met jullie grote dag.
Have fun
Groetjes,
David vervoort130@hotmail.com
|
|
Raf
|
3-12-2009 14:19:05
Hallo Sofie,
Ik zou zeker eens gaan kijken op de website van "Amantes" !! www.amantes.be
|
|
Ilse
|
4-12-2009 22:08:03
Dag Sofie;
Misschien kan YUNE jullie bekoren ? Meer info vind je op www.yune.be !
Groetjes, Ilse
|
|
Jozefien
17-9-2005
|
8-12-2009 20:27:56
|
|
Natalia
|
21-12-2009 19:35:33
Ik ben een professioneel geschoolde zangeres met meer dan 4 jaar ervaring qua huwelijken en recepties. Neem gerust een kijkje op onze website.
Prijzen en referenties op aanvraag.
Groetjes, Natalia
www.alina.be mail@alina.be 0499 14 74 20
|
|
Christophe
|
2-1-2010 17:48:12
Helaba Sofie,
Vooreerst proficiat met jullie aanstaande huwelijk. Ga eens een kijkje nemen op www.elmevents.be indien jullie geïnteresseerd zijn in akoestische live muziek. Prachtige stem + gitaar.
meer dan 200 akoestische nummers om uit te kiezen.
van Editors, coldplay, Damien Rice, Jason Mraz tot Michael Bublé, Norah Jones, Colbie Caillat over Elvis Prestley, Johnny Cash, Louis Armstrong, Elton John om er maar enkele te noemen.
Met vriendelijke groeten,
Christophe
|
|
VOCE
|
11-2-2010 23:27:41
Wij zijn het zangduo VOCE en zingen met begeleiding van piano. VOCE bestaat uit twee gediplomeerde en ervaren zangeressen. Wij zingen alle stijlen en passen ons uiteraard aan aan jullie wensen! Materiaal wordt door ons meegenomen. Onze website (www.duovoce.be ) is in opbouw, maar wij zijn te beluisteren op youtube. Voor een link hiervan kan je ons contacteren op vocekava@gmail.com.
|
|
Kris
10-8-2013
|
30-7-2010 12:15:49
Bij vrienden van ons hadden ze een duo, Merry Marry. Weet niet ofdat die nog bestaan, maar was wel heel goe, die zangeres zong daar Whitney Houston, I Will Always Love You. Was prachtig.
Ken geen verdere details maar als je eens zoekt of zo?
Kris
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
De romantische toets voor jullie huwelijk!
in |
Gevarieerd aanbod aan zangers, zangeressen & muzikanten te boeken in duo, trio of band
in Ternat |
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
LIVE MUZIEK OP JE HUWELIJKSVIERING – BRUILOFT – RECEPTIE – TROUWFEEST
in Burcht |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Lillee's Land
in Tienen |
De muzikale toets voor jullie perfecte dag!
in Gentbrugge |
De perfecte noot voor uw mooiste dag!
in Heusden |
Prachtige, ontroerende zang voor uw onvergetelijk moment
in Dendermonde |
stijlvolle muziek voor uw huwelijk
in berlare |
Er zit muziek in jullie dag ...
in Zwalm |
|