Terug naar overzicht
Als je het koopt, moet je het wel dadelijk meenemen. Je mag wel teruggaan voor de retouches, dat doen zij ook, tegen betaling. Ze hbb geen bancontact dus je moet het geld cash meebrengen. Ze zijn wel vriendelijk. Ik ben zaterdag geweest. Ze hadden toen geen kleedjes in maat 38, je moet dus 40 nemen en laten versmallen.
beste Kelly,Ik trouw op 15 mei 2010 en ik heb mijn kleed gehaald naar Oostende Azzuro en het is echt aan te raden!! Niet duur en wel mooi. Ik heb het wel al thuis liggen, je moet het direct meenemen naar huis en daar hebben ze wel bankcontact!Veel succes Evy
Hallo Kelly,Ik heb enkele weken terug mijn kleed gekocht bij La Sposa outlet.Ze verkopen enkel outlet, dwz paskleedjes.Het zijn nieuwe kleedjes, maar ze kosten ongeveer de helft van de nieuwprijs.Ze zijn vooral gericht op bruidskledij en kostuums voor heren.Ze werken wel liefst op afspraak.Ik ben zaterdag geweest en wou nog even nadenken of ik wel of niet het kleed zou kopen. Dus da's ook wel leuk, dat je nog even kan nadenken.Uiteindelijk heb ik dan het kleed genomen, het is van Linea Rafaelli.Ze hebben vooral stock van maatje 38-40.Ikzelf heb maatje 42 en daar is iets minder keus in.Je moet wel cash betalen en dan krijg je het kleed mee naar huis.6-8 weken voor het huwelijk, ga je dan terug naar de winkel, zodat de naaister de retouches kan doen. Best wel met je bruidschoenen.Veel succes;PS: Evy is niet mijn echte naam ;)Groetjes
Hey Evy,kun je ons een idee geven hoeveel korting je dan hebt gekregen op je bruidsjurk?GroetjesDeanie12/06/2010
hoi kelly,wij trouwen op 11 juni 2010. Ik ben ook van plan om langstegaan naar lasposa outlet. ;-)dit omdat ik een mooi kleedje wil maar budget vriendelijk... ik ben wat bang dat ik mijn maat nie ga vinden! ben wat vermagert de laatste tijd en denk dat het 36 of 38 ge zijn :-/ hopelijk vinden we iets. laat me iets weten als je geweest bent! succesnatacha.deleu@telenet.be