Terug naar overzicht
Ik denk niet dat kostuums van Cossmo verhuurd worden.Dit is niet echt een merk dat dient om verhuurd te worden.Cossmo kan je enkel kopen, reken op een 1200 euro, allé voor mijn ventje was dat toch de prijs (wel zonder schoenen, riem, sokken, manchetteknopen, ondergoed,...)Sara010809
Dag Kelly, Ik denk inderdaad ook dat de kostuums van Cossmo niet verhuurd worden. Mijn toekomstige zijn kostuum is ook van Cossmo en kost ook iets van een 1.200 EUR. (vest + broek + gilet + hemd + zijden sjaal (een das paste echt niet bij het geheel) )Zijn schoenen en riem zijn beiden ook van Cossmo en deze kosten samen 330 EUR. 't Is niet echt goedkoop, maar mijn ventje zal er beeldig uit zien. Bij hem had ik eerder een "wauw-gevoel", dan bij mijn eigen.Kathleen14/05/2010
Dat van mijn ventje kostte 999 euro. kostuum+hemd+das+pochetjeBij De Ville in Turnhout gekocht. groetjes, Carolina
ik denk inderdaad ook dat Cassmo niet verhuurd wordmijn verloofde heeft zijn cossmo kostuum reeds besteld en moet begin volgend jaar teruggaan voor zijn maten op te nemenDe prijs ligt inderdaad tussen 900 en 1500 € afhankelijk van het soort kostuum en de stofZoals het er nu uit ziet zal zijn kostuum duurder zijn als mijn kleed, maar hij heeft ook recht om te stralen ;-)groeteneva