Nu Online
Momenteel zijn er 478 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huur kostuums - Cossmo?

29-11-2009 20:53:06
Hoi iedereen,

Wij zijn voor ons huwelijk op zoek naar een huurkostuum. Er is ons opgevallen dat voor de huurkostuum er slechts een zeer beperkte keuze is in de meeste winkels. Wij hadden eerder iets in de stijl van Cossmo zien zitten... Zijn er mensen onder jullie die winkels met een uitgebreid gamma huurkostuums of eventueel 2e hands kostuums kunnen aanbevelen?

Mvg,
Kelly

Kelly
18-6-2010
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 1502

Sara
1-8-2009
 Meld misbruik30-11-2009 9:15:52

Ik denk niet dat kostuums van Cossmo verhuurd worden.
Dit is niet echt een merk dat dient om verhuurd te worden.

Cossmo kan je enkel kopen, reken op een 1200 euro, allé voor mijn ventje was dat toch de prijs (wel zonder schoenen, riem, sokken, manchetteknopen, ondergoed,...)

Sara
010809

Kathleen
14-5-2010
 Meld misbruik30-11-2009 10:47:42

Dag Kelly,

Ik denk inderdaad ook dat de kostuums van Cossmo niet verhuurd worden.
Mijn toekomstige zijn kostuum is ook van Cossmo en kost ook iets van een 1.200 EUR. (vest + broek + gilet + hemd + zijden sjaal (een das paste echt niet bij het geheel) )Zijn schoenen en riem zijn beiden ook van Cossmo en deze kosten samen 330 EUR.
't Is niet echt goedkoop, maar mijn ventje zal er beeldig uit zien. Bij hem had ik eerder een "wauw-gevoel", dan bij mijn eigen.

Kathleen
14/05/2010

Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik30-11-2009 16:19:42

Dat van mijn ventje kostte 999 euro. kostuum+hemd+das+pochetje

Bij De Ville in Turnhout gekocht.

groetjes, Carolina

Eva
10-7-2010
 Meld misbruik1-12-2009 15:00:41

ik denk inderdaad ook dat Cassmo niet verhuurd word
mijn verloofde heeft zijn cossmo kostuum reeds besteld en moet begin volgend jaar teruggaan voor zijn maten op te nemen

De prijs ligt inderdaad tussen 900 en 1500 € afhankelijk van het soort kostuum en de stof

Zoals het er nu uit ziet zal zijn kostuum duurder zijn als mijn kleed, maar hij heeft ook recht om te stralen ;-)

groeten
eva

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...