Terug naar overzicht
het spijt me dat ik je vraag hier 'verhinder', door 1) geen antwoord te knn geven2) er meteen mijn eigen vraag aan te hangen.. sorry -)Wij trouwen op 22 mei 2010 en hebben nog helemaal niets qua ideetjes voor de misboekjes..dus moesten er mensen zijn die het niet erg vinden dat we ideetjes opdoen uit hun misboekje, mogen jullie het altijd opsturen naar moppiedepoppie@gmail.comBedankt!PS: misschien om toch niet té onbeleefd te zijn, nog een klein antwoordje: tis mss leuk om dezelfde voorkant voor je misboekje te gebruiken dan op de uitnodiging?
Vind het ni erg zenne ik heb ook nog niet zoveel en zeker niet genoeg om een heel boekje bijeen te binden ma kom.Wij dachten dat te doen ma zelfs daar komen we niet uit.Wat voor uitnodigingen
Wij gaan inderdaad gewoon een variant van de uitnodiging op de misboekjes zetten.Zo is alles toch ongeveer in het zelfde teken en is toch altijd mooier dan een gewoon wit boekje.
ja das waar maar dan moeten we er uitkomen hoe de uitnodigingen er moeten uitzien hebben beiden verschillende meningen.
ik trouw ook op 22 mei 2010 en ik ben er nog niet mee bezig maar één tip kan ik mss geven. Ik trek alles door zodat zowel de uitnodigingen, als het misboekje als de menukaartjes uniform zijn.Qua teksten enzo sta ik nog nergens dus voorbeelden van boekjes zijn altijd welkom.groetjesKathleen
Hallo@Femke : Ikzelf heb zoals velen mijn misboekje verder getrokken van mijn uitnodigingen en menu's en dergelijke. Misschien was mijn voordeel wel dat ik mijn uitnodigingen zelf heb gemaakt, maar normaal gezien moet dit niet moeilijk zijn. @ Monica: Ik heb mijn voorbeeld van het misboekje naar je toegestuurdGroetjesen veel plezier met het voorbereidingswerkPetroeskaGroetjes
@ Petroeska: ontvangen! bedankt!
Hoi! Heb je kindjes in de familie? Ik heb 2 zoontjes en zij hebben een tekening van een 'mevrouw in een kleed en een meneer in een kostuum' gemaakt. Die tekening zal op onze uitnodigingen en ons misboekje komen. da's eens iets anders hé!