Nu Online
Momenteel zijn er 641 gebruikers online, waarvan 1 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

misboekje

30-11-2009 12:50:38
Wij trouwen op 8mei 2010.
Daar ik graag op voorhand werk en niet alles het laatste moment moet doen ben ik al bezig met het mis boekje klaar te maken. Ik mis nog enkele dingen en we zouden een heel orginele voorkant willen hebben. Iemand leuke voorbeeldjes???
groetjes
femke

Femke
8-5-2010
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 672

monica
22-5-2010
 Meld misbruik30-11-2009 13:23:09

het spijt me dat ik je vraag hier 'verhinder', door
1) geen antwoord te knn geven
2) er meteen mijn eigen vraag aan te hangen..
sorry -)

Wij trouwen op 22 mei 2010 en hebben nog helemaal niets qua ideetjes voor de misboekjes..dus moesten er mensen zijn die het niet erg vinden dat we ideetjes opdoen uit hun misboekje, mogen jullie het altijd opsturen naar moppiedepoppie@gmail.com
Bedankt!

PS: misschien om toch niet té onbeleefd te zijn, nog een klein antwoordje: tis mss leuk om dezelfde voorkant voor je misboekje te gebruiken dan op de uitnodiging?

Femke
8-5-2010
 Meld misbruik30-11-2009 13:28:26

Vind het ni erg zenne ik heb ook nog niet zoveel en zeker niet genoeg om een heel boekje bijeen te binden ma kom.
Wij dachten dat te doen ma zelfs daar komen we niet uit.
Wat voor uitnodigingen

Nathalie
17-7-2010
 Meld misbruik30-11-2009 14:26:18

Wij gaan inderdaad gewoon een variant van de uitnodiging op de misboekjes zetten.
Zo is alles toch ongeveer in het zelfde teken en is toch altijd mooier dan een gewoon wit boekje.

Femke
8-5-2010
 Meld misbruik30-11-2009 14:27:39

ja das waar maar dan moeten we er uitkomen hoe de uitnodigingen er moeten uitzien hebben beiden verschillende meningen.

Kathleen
22-5-2010
 Meld misbruik30-11-2009 16:57:15

ik trouw ook op 22 mei 2010 en ik ben er nog niet mee bezig maar één tip kan ik mss geven. Ik trek alles door zodat zowel de uitnodigingen, als het misboekje als de menukaartjes uniform zijn.
Qua teksten enzo sta ik nog nergens dus voorbeelden van boekjes zijn altijd welkom.
groetjes
Kathleen

Petroeska
16-4-2010
 Meld misbruik30-11-2009 17:12:29

Hallo

@Femke : Ikzelf heb zoals velen mijn misboekje verder getrokken van mijn uitnodigingen en menu's en dergelijke. Misschien was mijn voordeel wel dat ik mijn uitnodigingen zelf heb gemaakt, maar normaal gezien moet dit niet moeilijk zijn.

@ Monica: Ik heb mijn voorbeeld van het misboekje naar je toegestuurd

Groetjes
en veel plezier met het voorbereidingswerk

Petroeska

Groetjes

monica
22-5-2010
 Meld misbruik1-12-2009 13:38:54

@ Petroeska: ontvangen! bedankt!

elke
10-7-2010
 Meld misbruik4-12-2009 22:50:56

Hoi! Heb je kindjes in de familie? Ik heb 2 zoontjes en zij hebben een tekening van een 'mevrouw in een kleed en een meneer in een kostuum' gemaakt. Die tekening zal op onze uitnodigingen en ons misboekje komen. da's eens iets anders hé!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...