Nu Online
Momenteel zijn er 640 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kosten drukwerk

1-12-2009 7:40:14
Hallo bruidjes,

heeft iemand een richtprijs waar wij rekening mee kunnen houden voor het drukwerk?
WIj willen onze uitnodigingen en menu's laten drukken, dat zullen ongeveer 100stuks zijn en zo'n 30 menu's, maar wij hebben geen idee welk budget we hier best voor uittrekken?

Hoeveel geven jullie daaraan uit?

Alvast bedankt!
Anke
21/08/10

Anke
15-10-2011
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 613

Els
29-5-2010
 Meld misbruik1-12-2009 8:03:05

Hallo Anke

de grootste kost is het drukwerk zelf. Voor de kaartjes zelf betaal je bij de meeste drukkers hetzelfde. Wij zijn eerst bij een zelfstandige drukker geweest en daarna bij Ava, daar komt het drukwerk zo'n 100 euro goedkoper uit. We komen op zo'n 250 euro voor 100 uitnodigingen. Ik heb wel geen menu's besteld. Weet niet hoeveel die dus kosten.

groetjes
Els
29.05.2010

Sofie
19-9-2009
 Meld misbruik1-12-2009 8:21:41

Hoi,

Wij hadden redelijk speciale uitnodigingen en ik wou onze menus daar dan ook op afstemmen.
We hadden ongeveer 300 uitnodigingen en 120 menus en in totaal was dat € 1.000 denk ik.
Je kan daar zo veel of zo weinig aan uitgeven als je zelf wilt.
Wij wilden DIE uitnodingen en ze kostten ingeveer € 4 per stuk (incl envelop), en we hadden er ook redelijk veel nodig, dus dat maakt het ook al duurder ;-)

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik1-12-2009 14:15:34

Onze uitnodigingen kwamen ook van bij AVA. Voordeel is dat je daar geen meerkost hebt als je in kleur wilt drukken (de onze waren in framboosroze gedrukt). Wij waren ook +/- 250 euro kwijt voor 75 uitnodigingen. Menukaartjes hebben we zelf gemaakt.

Groetjes,

Véro

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...