Terug naar overzicht
Hallo Ankede grootste kost is het drukwerk zelf. Voor de kaartjes zelf betaal je bij de meeste drukkers hetzelfde. Wij zijn eerst bij een zelfstandige drukker geweest en daarna bij Ava, daar komt het drukwerk zo'n 100 euro goedkoper uit. We komen op zo'n 250 euro voor 100 uitnodigingen. Ik heb wel geen menu's besteld. Weet niet hoeveel die dus kosten.groetjesEls29.05.2010
Hoi,Wij hadden redelijk speciale uitnodigingen en ik wou onze menus daar dan ook op afstemmen.We hadden ongeveer 300 uitnodigingen en 120 menus en in totaal was dat € 1.000 denk ik.Je kan daar zo veel of zo weinig aan uitgeven als je zelf wilt.Wij wilden DIE uitnodingen en ze kostten ingeveer € 4 per stuk (incl envelop), en we hadden er ook redelijk veel nodig, dus dat maakt het ook al duurder ;-)
Onze uitnodigingen kwamen ook van bij AVA. Voordeel is dat je daar geen meerkost hebt als je in kleur wilt drukken (de onze waren in framboosroze gedrukt). Wij waren ook +/- 250 euro kwijt voor 75 uitnodigingen. Menukaartjes hebben we zelf gemaakt.Groetjes,Véro