Nu Online
Momenteel zijn er 516 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Even jullie gedacht vragen!!

3-12-2009 7:26:45
Hallo iedereen,

op ons trouwfeest werken wij met de kleuren zwart en wit, maar nu had ik graag even jullie mening geweten: wij werken met witte stoelhoezen en daarrond een zwarte strik, witte tafellakens met een zwarte nap erop, en dus nu mijn vraag, wij twijfelen nog tussen witte en zwarte servietten? Wat zouden jullie doen, zwarte servietten op de witte borden lijkt me wel mooi, maar misschien wordt dit teveel zwart doordat er al een zwarte nap op de tafel ligt (zo'n vierkant stuk stof om over het tafelkleed te leggen). Onze menu's en naamkaartjes zullen wit zijn, witte kaarsen en bloemen met een zwart lint in.

Zouden jullie persoonlijk de witte of zwarte servietten nemen? Ik blijf maar twijfelen en twijfelen... Bedankt voor jullie ideetjes!!

Vele groetjes
Anke
21/08/10

Anke
15-10-2011
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 752

Nathalie
4-4-2009
 Meld misbruik3-12-2009 9:20:19

Ik zou wit nemen, maar dan gewoon omdat ik niet zo van donkere servetten hou ! Veel plezier !

Nele
28-2-2009
 Meld misbruik3-12-2009 9:43:36

Witte servietten met een zwarte strik of ring?
groetjes
Neel

veronique
13-9-2008
 Meld misbruik3-12-2009 10:01:22

Staan er (witte) onderborden op de zwarte nappen of komen de servietten direct op de nap? In het eerste geval zou ik zwarte nemen, anders witte. Maar het idee van Nele is ook heel tof! Of anders een wit en en zwart afwisselen? Google eens op 'black and white table settings' (afbeeldingen) en je krijgt een heleboel foto's!
Veel plezier,
Véro

kitty
17-4-2010
 Meld misbruik3-12-2009 10:09:46

hey wij werken met juist hetzelfde als jullie en was daar ook al aan het denken geweest maar ik neem zwarte en witte servetten en wissel die af.
groetjes

Sabine
24-7-2010
 Meld misbruik3-12-2009 11:25:43

Zwarte op een wit onderbord lijkt me prachtig!!

Groetjes
Sabine

Anke
15-10-2011
 Meld misbruik3-12-2009 11:52:11

@ veronique: er komen witte borden op de zwarte tafelnap, en daarop zouden dan de zwarte servietten komen. Een ander twijfelpunt is ook als het traditionele 'servietten zwieren' begint, dat wit natuurlijk mooier uitkomt dan zwart, ik weet dat ik moeilijk ben hoor maar raak er niet echt uit!! :D

Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik3-12-2009 16:26:45

Als je zwarte neemt zou ik ze op de borden leggen. Neem je witte leg ze dan naast de borden op de zwarte tafelloper.

groetjes, Carolina

Lieve
26-6-2010
 Meld misbruik3-12-2009 18:35:27

Om en om? Het ene bord wit, het andere zwart... ook leuk! (allez, ik zou persoonlijk geen zwart kiezen, maar mocht ik dat dan toch kiezen, zou ik om en om kiezen... snap je? ;-))

Vanessa
19-6-2010
 Meld misbruik3-12-2009 21:45:55

Alvast proficiat Anke met jullie huwelijk,ik zou om en om zwart en witte servetten leggen en dan rond de zwarte servet een witte ring en rond de witte servetten een zwarte,dat vind ik namelijk heel mooi want hou zelf ook enorm van zwart wit,in ieder geval succes he,
grtjs

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...