Nu Online
Momenteel zijn er 554 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Eretafel

3-12-2009 7:32:14
Best bruidjes,

hierbij doe ik nogmaals beroep op jullie hulp :)
Het zit nl zo, wij zijn van plan om aan onze eretafel de ouders te zetten en de getuigen met partner (wat volgens mij normaal is), maar ik heb een probleem met mijn dooppeter en zijn mama. Ikzelf kan niet zo goed overweg met mijn peter, hij kan nogal opdringerig en vervelend doen, maar ik weet echt niet bij wie ik hem kan plaatsen op ons feest, met alle andere leden van onze familie heeft hij geen contact, behalve met ons en mijn ouders, en ik zie dat helemaal niet zitten om hem aan onze eretafel te zetten, want het is tenslotte onze dag en hij zou de hele tijd alle aandacht opeisen (zoals hij altijd doet als hij bij ons is voor bvb kerstavond enzo).

Ik kan hem toch moeilijk met zijn moeder aan een aparte tafel zetten he? Ze zijn ook al niet meer van de jongste, dus bij jonge mensen kan ik hen ook niet zetten, ik raak er echt niet aan uit, wat zouden jullie doen???

Bedankt alvast!!
Anke

Anke
15-10-2011
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 571

Sofie
19-9-2009
 Meld misbruik3-12-2009 8:46:59

Hoi,

Wij hadden ook mensen waar we in eerste instantie niet van wisten bij wie we ze moesten plaatsen.
Kijk een beetje naar leeftijd en zo.
Mijn baas kende er ook niemand en ik heb hem en zijn vrouw aan een tafel gezet met 10 waardoor je variatie hebt.
Het geeft niet zo zeer dat ze niemand kennen. Mensen zijn sociaal genoeg om zelf een gesprek aan te knopen....

Evi
17-4-2010
 Meld misbruik3-12-2009 21:54:52

Inderdaad zoals Sofie zegt, je kan nooit niet voor iedereen een perfect plaatsje hebben. Mensen kunnen inderdaad prima zelf hun plannen trekken en er een gezellige avond van maken.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...