Nu Online
Momenteel zijn er 478 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bedankingen

3-12-2009 17:31:22
Hallo,

Ik ben volop aant zoeken naar originele bedankingen voor onze gasten. Een foto is uitgesloten. Vind dat weggesmeten geld. Bij de meeste blijft dat eventjes op de kast staan en verdwijnt toch nadien. Daarom had ik gedacht aan kleine potjes aardbeikonfituur. Heb gezien dat je die kan kopen bij Ava. Zou dan zelf konfituur maken en ze opvullen. En rood doekje erover en onze namen op het etiket. Of anders had ik aan kleine rode hartvormige zeepjes gedacht. Wat vinden jullie hiervan?

Cynthia

30 april 2010

Cynthia
30-4-2010
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 1061

KIRSTEN
21-5-2010
 Meld misbruik3-12-2009 17:44:27

Hey Cynthia,

Ik vind het in ieder geval dat je origineel uit de hoek komt. Ikzelf wil ook geen geld geven aan foto's die nadien in de vuilbak belanden. Wij geven doosjes (AVA) met snoephartjes erin. Uw confituur en zeepjes vind ik tof. Er zijn altijd mensen die commentaar zullen hebben maar ik zou gewoon mijn gevoel volgen

Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik3-12-2009 19:28:00

Wij hadden beide. Een bedankje op het feest en achteraf een dubbele kaart met foto's. Op het feest hadden we een zakje gevuld met mini merci's (aldi) en chocotoffs. Een kaartje hieraan met de tekst:
merci voor het meefeesten,
merci voor het heffen van je glas
merci voor de attentie,
merci dat je er was!
onze namen en datum

de fotokaart heb ik bij kruidvat besteld. (eigenlijk een dubbele uitnodigingskaart)

Beiden zijn heel goed onthaalt. Ik had voor iedereen een zakje voorzien en ze hebben ze echt wel goed meegenomen. Ik dacht daar zullen er wel nen hoop van overschieten (mensen die er maar 1 per koppel durven nemen ofzo)maar nee. Ze waren praktisch op. Ook de foto achteraf werd goed gesmaakt. Ook beter dan ik verwachte. (ik ben ook niet zo foto gezind, al die bengels op die kerstkaartjes enzo?!?) Maar sommigen deden echt raar, precies of je gaf ze kweet-nie-hoe-wat kado. Ook op het werk bv. ik had foto's bij maar heb ze niet uitgedeeld. Ik had ze op de kast gezet met een briefje erbij dat diegene die graag een foto hadden er ene mochten nemen. Ook hier. Zelfs mensen die niet naar de trouw konden komen namen nen foto???? Heel raar. Ook daar was ik al mijn foto's kwijt.

Dat confituur potje vind ik wel leuk.

groetjes, Carolina

Evi
17-4-2010
 Meld misbruik3-12-2009 21:49:19

Wij laten zeepjes door een goede vriendin van ons maken. We kunnen zelf de geuren, versiering kiezen. Is echt heel erg leuk. Zo nemen we een klein wit hartje met roze glitters en onze trouwdatum ingedrukt, en dit alles verpakt in een klein doosje met een open bovenkant en eens strikje rond. Heerlijk persoonlijk, en zeker een gift die iedereen gaat waarderen! De zeep is namelijk godelijk! Komt helemaal uit spanje, waar ze woont.

frida
6-2-2010
 Meld misbruik4-12-2009 15:32:35

He,
Ook wij waren aan het nadenken wat geef je als bedanking? Wij hebben zo op gelost ons huwelijk staat in het teken van zonnebloemen .Dus iedereen krijgt een zakje met zonnenbloempitjes.
Groetjes Frida

sanne
7-9-2015
 Meld misbruik5-2-2013 17:34:01

Hey,

Wat denk je van een mooi doosje waarin 3 leonidaspralinetjes passen?

Wat is er belgischer dan chocolade?!

Mooie rode of witte doosjes, afgebiesd met een goud lijntje (geef je e-mail door als je er foto's van wilt). Mengeling van beiden kleuren mogelijk en als derde optie zijn er zelfs zwarte doosjes voor de "speciallekes".

Gevuld met 3 pralines die je zelf kiest uit ons assortiment! En dit aan een aantrekkelijk prijsje.

Gratis levering binnen provincie Antwerpen en 5% korting bij aankoop vanaf 100 stuks.

Bij interesse kan u hierop reageren of mailen naar sanne.van.lierde@gmail.com

(elke leonidas kan u dit artikel aanbieden, ik ben echter de enigste die u deze voorwaarden en kortingen kan garanderen)

Grt, Sanne.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...