Terug naar overzicht
hoi ik ben van bornem maar hoe de denkwijze van de priester hier is daar heb ik geen gedacht van. wij hebben enkel een kerkelijk huwelijk maar je kan mss eens contact met hem opnemen.waar in bornem gaat je feest door? en op welke dag?lesley12/06/2010
Hallo,wij trouwen op 24/07/2010. 't Feest in Hof van Coolhem. 't Zou idd leuk zijn om contact op te kunnen nemen met 'n priester van daar maar weet niet goed hoe er aan te beginnen. Hoe doen jullie dat? Of kennen jullie allemaal jullie pastoor al uit 'n verleden/heden?
Hoi Kathleen!Wij trouwen in Hingene, in principe is dat dezelfde pastoor dan die van Bornem.Wij hebben hem nog niet ontmoet (pas in januari), maar hij was ook de priester in de mis van een vriendin van mij eerder dit jaar.Ik denk dat hij wel vrij open-minded is. Mijn vriendin haar echtgenoot vertelde me dat hij tegen de priester gezegd had dat hij eigenlijk meer ziet in het Boedhisme dan in het katholieke geloof, en daar stond hij echt helemaal voor open.Zijn naam is Patrick Maervoet, je kan hem contacteren via de volgende website: http://www.parochiesbornem.be/ Veel succes! (ons feest is trouwens ook in Het Hof Van Coolhem!)Groetjes,Sarah