Nu Online
Momenteel zijn er 384 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

tafeldecoratie - kaarsen

8-12-2009 13:10:48
Hallo

ik ben bezig met de tafeldecoratie, nu vraag ik me af of jullie kaarsjes op de tafels zetten? ik wil dit wel doen om meer sfeer te krijgen maar een simpel potje met theelicht vind ik weer té eenvoudig.
Iemand ideetjes hoe ik dit best doe? liefst ook op een veilige manier? of iets anders van sfeervol licht?

alvast bedankt!
groetjes

Katlijn
10/04/2010

katlijn
10-4-2010
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1791

monica
22-5-2010
 Meld misbruik8-12-2009 16:09:58

ik ben persoonlijk van mening dat hoe eenvoudiger je tafels zijn, hoe mooier..
dus ik vind een 'gewoon' theelichtje wel kunnen, maar neem dan een mooi houdertje..
neem als je tafels ecru of beige zijn iets kristallen (geen echt mss om te prijs te drukken, maar iets dat er op lijkt in glas :-)) theelichthoudertje..
of mss heb je wel gekozen voor een bepaalde kleur qua interieur, felgroen ofzo, dan kan je in de hema of casa supermooie houdertjes vinden..

ik wou zelf eerst opteren voor een kandelaar, maar die gaan we uiteindelijk niet op alle tafels doen, maar enkel op de eretafel..anders wordt het echt druk en dat is niet mooi.

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik8-12-2009 17:57:50

Wij hadden ook theelichtjes in een klein houdertje. Ok, simpel, maar wel sfeervol én dat staat niet 'in de weg'. Een kandelaar kan al gauw het zicht 'belemmeren'.

Groetjes,

Véro

Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik9-12-2009 15:12:17

Het enige nadeel van een theelichtje is dat het na 4 uur opgebrand is. Een klein wit blokkaarsje is misschien een alternatief. Je hebt van die glazen vierkante potjes, doe er onderaan wat sierzand in ofzo en je kaarse erop. Eventueel nog enkele klim-op blaadjes of iets anders van groen bij in het glaasje.

Een kaars hoort er echt wel bij! Wij zijn pas naar een feest geweest die geen kaarsen hadden enkel een bloemstukje. We misten toen toch iets.

Groetjes, Carolina

Myriam

Meld misbruik16-12-2009 13:23:50

Beste,
Ik maak als hobby kaarsen.
Ze zijn heel geschikt voor een bruiloft.
Vooral de kaarsen op foto's uit de galerij 4 & 5 en ook van 20 tot en met 28
Je kan ze bezien op mijn website.
Je moet maar is kijken en laten weten of het iets voor uw bruiloft is.

grtjs
Myriam

Myriam

Meld misbruik16-12-2009 13:25:36

Beste,
Ik was vergeten om de website van mijn kaarsen te vermelden :-)
www.mycadecokaarsen.com

anneke

Meld misbruik2-3-2010 11:19:55

Hallo,

al gehoord over die nieuwe Led-onderwaterlichtjes? Je kunt ze verwerken in je
bloemstukken, vazen, glas met gel, of gewoon als theelichtjes.
Ze werken op batterijtjes, en je kunt ze echt onder water gebruiken! Fenomenaal!
Ik heb ze gevonden bij Vandervennet Kuurne (maar ze hebben nog filialen)
en bij Archipel Deco Destelbergen (beide groothandels).
Of eens vragen aan je bloemist? Die kan daar wel aan geraken.
Ze bestaan in allerhande kleuren (wit,blauw, roze, paars, groen, rood, geel ...).
Je kunt eens kijken bij www.flowersandlights.be. Misschien kunnen ze je
daar verder helpen.
Ik zal ze in de toekomst zeker gebruiken voor mijn feestjes of gewoon zelfs
als sfeerlicht of cadeautje.

Mvg Anneke

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...