Terug naar overzicht
ik ben persoonlijk van mening dat hoe eenvoudiger je tafels zijn, hoe mooier..dus ik vind een 'gewoon' theelichtje wel kunnen, maar neem dan een mooi houdertje..neem als je tafels ecru of beige zijn iets kristallen (geen echt mss om te prijs te drukken, maar iets dat er op lijkt in glas :-)) theelichthoudertje..of mss heb je wel gekozen voor een bepaalde kleur qua interieur, felgroen ofzo, dan kan je in de hema of casa supermooie houdertjes vinden..ik wou zelf eerst opteren voor een kandelaar, maar die gaan we uiteindelijk niet op alle tafels doen, maar enkel op de eretafel..anders wordt het echt druk en dat is niet mooi.
Wij hadden ook theelichtjes in een klein houdertje. Ok, simpel, maar wel sfeervol én dat staat niet 'in de weg'. Een kandelaar kan al gauw het zicht 'belemmeren'.Groetjes,Véro
Het enige nadeel van een theelichtje is dat het na 4 uur opgebrand is. Een klein wit blokkaarsje is misschien een alternatief. Je hebt van die glazen vierkante potjes, doe er onderaan wat sierzand in ofzo en je kaarse erop. Eventueel nog enkele klim-op blaadjes of iets anders van groen bij in het glaasje. Een kaars hoort er echt wel bij! Wij zijn pas naar een feest geweest die geen kaarsen hadden enkel een bloemstukje. We misten toen toch iets. Groetjes, Carolina
Beste,Ik maak als hobby kaarsen.Ze zijn heel geschikt voor een bruiloft.Vooral de kaarsen op foto's uit de galerij 4 & 5 en ook van 20 tot en met 28Je kan ze bezien op mijn website.Je moet maar is kijken en laten weten of het iets voor uw bruiloft is.grtjsMyriam
Beste,Ik was vergeten om de website van mijn kaarsen te vermelden :-)www.mycadecokaarsen.com
Hallo, al gehoord over die nieuwe Led-onderwaterlichtjes? Je kunt ze verwerken in je bloemstukken, vazen, glas met gel, of gewoon als theelichtjes. Ze werken op batterijtjes, en je kunt ze echt onder water gebruiken! Fenomenaal! Ik heb ze gevonden bij Vandervennet Kuurne (maar ze hebben nog filialen) en bij Archipel Deco Destelbergen (beide groothandels). Of eens vragen aan je bloemist? Die kan daar wel aan geraken. Ze bestaan in allerhande kleuren (wit,blauw, roze, paars, groen, rood, geel ...). Je kunt eens kijken bij www.flowersandlights.be. Misschien kunnen ze je daar verder helpen. Ik zal ze in de toekomst zeker gebruiken voor mijn feestjes of gewoon zelfs als sfeerlicht of cadeautje. Mvg Anneke