Nu Online
Momenteel zijn er 670 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Fede di Oro

9-12-2009 19:17:30
Dag bruidjes, ik vind de ringen ook heel mooi maar weet er iemand of je ook in Hasselt terecht kan om eens te gaan kijken of is dit enkel een afhaalpunt? Nemen ze ook oud goud aan? Ik heb namelijk nog wat oude gouden ringen liggen die ik toch nooit draag.Groetjes

Ines
2-7-2010
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 646

joke
14-8-2010
 Meld misbruik9-12-2009 20:07:36

hallo,

in hasselt is alleen het afhaalpunt. Wij zijn afkomstig van balen en we zijn ook helemaal naar izegem moeten rijden maar het is zeker de moeite zenne;

stephanie
4-9-2010
 Meld misbruik9-12-2009 21:25:44

Idd zeker de moeite waard! Wij hebben er 1u15 over gereden, half uurtje binnen (snel gekozen blijkbaar!) en heel de weg terug. MAAR we hebben heel de weg terug liggen glunderen als kindjes tijdens Sinterklaas. :p

Stefanie
20-9-2008
 Meld misbruik14-12-2009 11:25:42

Wij moesten zelf ook ruim 1 uur naar Izegem rijden. Ik had hen gezien op de trouwbeurs in Gent en was helemaal overtuigd van hun collectie en vooral ook van hun prijs. Onze ringen zijn nog even mooi als ruim een jaar geleden. De kwaliteit is goed en ze zijn er vriendelijk. We waren echt heel tevreden!

Alleen was er een foutje met de inzet van mijn briljantjes. Die moesten eigenlijk bovenaan in de ring komen en die stonden in het midden. Dat vond ik niet erg, ik vond het eigenlijker tijdlozer. Ze hadden het wel pas gezien toen we ze kwamen passen... Als ik het toch anders wou mochten we binnen de 2 of 3 dagen terugkomen. Dat zou wel vervelend geweest zijn voor de extra rit als je niet vlakbij woont.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...