Terug naar overzicht
hallo,in hasselt is alleen het afhaalpunt. Wij zijn afkomstig van balen en we zijn ook helemaal naar izegem moeten rijden maar het is zeker de moeite zenne;
Idd zeker de moeite waard! Wij hebben er 1u15 over gereden, half uurtje binnen (snel gekozen blijkbaar!) en heel de weg terug. MAAR we hebben heel de weg terug liggen glunderen als kindjes tijdens Sinterklaas. :p
Wij moesten zelf ook ruim 1 uur naar Izegem rijden. Ik had hen gezien op de trouwbeurs in Gent en was helemaal overtuigd van hun collectie en vooral ook van hun prijs. Onze ringen zijn nog even mooi als ruim een jaar geleden. De kwaliteit is goed en ze zijn er vriendelijk. We waren echt heel tevreden!Alleen was er een foutje met de inzet van mijn briljantjes. Die moesten eigenlijk bovenaan in de ring komen en die stonden in het midden. Dat vond ik niet erg, ik vond het eigenlijker tijdlozer. Ze hadden het wel pas gezien toen we ze kwamen passen... Als ik het toch anders wou mochten we binnen de 2 of 3 dagen terugkomen. Dat zou wel vervelend geweest zijn voor de extra rit als je niet vlakbij woont.