Terug naar overzicht
ik vind de binnenspeeltuin wel iets hebben.Is iets dat niet veel gedaan wordt.Kan dat op een zaterdag? Of huren jullie die dan af?groetjes
hey katrienIk wil niet lastig doen maar ik heb hier ooit op het forum gelezen dat je het centraal station moet aanvragen of je wordt er gewoon buitengezet. Dus misschien even navragen.
Ik dacht dat centraal station mag als je geen statief hebt. Binnenspeeltuin vind ik wel een leuk idee eigenlijk! Eens horen bij mijn aanstaande of ze dat ook tof vindt en eventueel dan eens contact opnemen met pirateneiland!
hey!vrienden van ons hebben in oktober foto's laten trekken in een buitenspeeltuin en dat zijn zeer leuke spontane foto's geworden. antwerpen centraal is meer een klassieker...groetjes
ik heb intussen reactie van pirateneiland, en in principe is't geen probleem, al kunnen ze natuurlijk geen kinderen wegsturen omdat jij ergens een foto wil maken... Op onze datum (vrijdag 25/06) zou't ook wel eens heel druk kunnen zijn omwille van schooluitstappen... In elk geval overwegen we het!
Oei! Vrijdag 25 juni is dé dag voor schoolreizen! De kans dat het dan heel druk zal zijn, is wel héél groot! Ik zou voor het zekerste toch nog iets anders achter de hand houden, hoor!Groetjes,Véro
kinderland in bobbejaanlandde zooaquatopia
Hey,Wij trouwen op 7 aug en wij hebben het Cenytraal Station en de zoo gekozen! Voor het centraal station hebben we idd toestemming gevraagd en gekregen.Groetjes,Edel07/08/2010
Hey iedereen!Mijn vriend en ik trouwen op 2 juli 2011, nog wel even dus! We willen foto's gaan nemen in het Centraal Station van Antwerpen, onze fotograaf zag dit ook volledig zitten. Hebben jullie soms een idee waar we daar toestemming voor kunnen vragen? of moeten we naar het station zelf gaan om het te vragen? groetjesShalini
Shalini, ik heb daaarvoor een mail gestuurd naar paul.vanaelst@b-holding.be deze geeft dan een toestemming. Wij hebben deze al gekregen....