Terug naar overzicht
Ja ik ben er een keertje gaan passen. Hebben toch wel wat keuze (ook voor bruidegom) en ik vond ze wel vriendelijk. Mijn gevolg kreeg ook een drankje en een rustige zitplaats dus alles ok! Heb toen wel een jurk vergeleken met andere winkels en ze waren wel wat duurder. Met Mia Monta scheelde het toen 300 euro. Heb over Mia Monta zowel goede als slechte dingen gelezen, maar zou dan toch eerder gekocht hebben bij Scarpellini omdat ik de service toch wel belangrijk vind. Enfin het is wel een groot verschil.Veel pasplezier!
Ik heb er mijn kleedje gekocht. Pastte direct perfect, ze hebben er niets meer moeten aan doen.Was heel tevreden over de service, zeker gezien de omstandigheden dat ik daar toekwam.Had geen afspraak en mijn kleed moest af zijn in 4 weken. Was allemaal geen probleem. Waren direct rechtuit wat mogelijk was en wat niet.Ook de minder beperkte merken hebben ze. En een heel ruime keuze aan pasmodellen. En niet alleen in de maatjes 38.Succes met de zoektocht!
hoi,ik ben er een tweetal weken geleden mijn trouwjurk gaan kopen. een heel lieve verkoopster heeft mij geholpen, ik heb in totaal toch zo'n 20 kleedjes gepast en dit allemaal zonder probleem. mijn zus en schoonouders hebben ook een paar drankjes gekregen in die twee uren dat we er waren. een echte aanrader zou ik zeggen, vriendelijk, behulpzaam en een goede servicegroetjes Pamela
Hoi Linsy,ik heb er vorige week donderdag ook mijn kleedje besteld. Ik had Karina als verkoopster, een super toffe madam :-) Ik heb ook enkel lof voor Scarpellini.Groetjes en succes met je zoektocht!Deanie12/06/2010
hoi hoi,Ik heb er zaterdag mijn jurk gekocht. Ik ben supertevreden over de service. Ik heb de eerste keer zeker 20 kleedjes aangehad en kon niet kiezen. Ik maakte een tweede afspraak om nog eens te kijken. Opnieuw waren ze heel vriendelijk. Het was voor hen geen enkel probleem. Heb uiteindelijk mijn droomjurk gevonden. Een echt prinsessenkleed van Colet. Ze hebben veel verschillende merken en alles is bespreekbaar. Ze zijn ook eerlijk. Het duurste is niet per se het mooiste, wat ik in Azurro in Oostende wel vond. Daar was ik helemaal niet tevreden. Ik was eerst daar gaan kijken. Daar zijden ze me dat ik te dik was voor een bepaald kleed. Ik heb maatje 40 dus denk niet dat dit echt dik is hé! Ik zou dus zeggen als je in oostende woont of omgeving ga naar Scarpellini en niet naar Azurro! De retouches in Azurro zijn ook niet zo perfect gedaan als in Scarpellini! Laat me eens iets weten of je geweest bent. Ben benieuwd!Groetjes en veel plezier
Hallo,Ik heb daar in januari mijn bruidsjurk besteld,het is er eentje geworden van Mia Monta.Zijn zeer vriendelijk onthaald,ze luisteren echt naar wat je wilt,ze geven je de kans om veel jurken te passen,en ze staan je met raad en daad bij..Ze geven je echt een gevoel dat je volledig op je gemak bent..Ze tonen je ook het totaal beeld bedoel dat je schoenen en juwelen kan bijpaasen zonder enige verplichting!!!!!We hebben ook 2 drankjes gekregen..Ik ben supercontent van de verkoopster dat ik had namelijk sara