Nu Online
Momenteel zijn er 572 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Decoratie stoelen

15-12-2009 13:27:11
Hallo

wij zorgen zelf voor de versiering van de zaal. Nu zou ik graag aan de stoelen strikken hebben, in de rug zijn 2 'gaatjes' waar ik eventueel de strik in kan maken.
Weet iemand waar ik zo'n strikken kan vinden of waar ik (budgetvriendelijk) stof kan kopen waarmee ik dit kan maken?
alle ideeën en bedenkingen zijn welkom!

groeten
Katlijn 10/04/2010

katlijn
10-4-2010
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 913

stephanie
4-9-2010
 Meld misbruik15-12-2009 13:53:50

Hoi Katlijn!

www.decodefete.com
Hebben ze toch wel redelijk veel vind ik.

Groetjes

Stephanie

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik15-12-2009 14:02:09

Welke regio? In St-Niklaas kan je die huren bij FiestaRent (prijzen op hun website).

Groetjes,

Véro

Thomas
12-5-2010
 Meld misbruik15-12-2009 17:18:58

Hey,
Ik ga dat ook doen, maar heb gemerkt dat voor ons budjet strikken huren te kostelijk is. (meestal vanaf 1euro per stuk)
Daarom vraag ik nu aan vrienden om witte lakens te verzamelen. En ik knip ze in stroken. Wel wat werk maar ik doe dat graag. En dat ze niet helemaal perfect gestikt zijn vind ik niet erg, zolang dat ze die ene avond mooi blijven...
Groetjes
Jana
12mei2010

Anke
15-10-2011
 Meld misbruik16-12-2009 7:29:23

Hey Katlijn,

ik denk als je het goedkoopst wil af zijn, dat je ze beter zelf maakt, wij wilden nl voor onze trouw zwarte strikken, omdat ons feest in zwart-wit is, en ik ben in een stoffenwinkel zwarte stof gaan kopen, en telkens ik wat tijd heb maak ik enkele strikken, in de hoop dat ik er tegen aug een honderdtal heb :)

Wel wat werk, maar het geeft wel veel voldoening als je die strikken dan ziet rond je stoelen, dan ben je echt trots!

Groetjes,
Anke
21/08/10

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...