Terug naar overzicht
Hoi Katlijn!www.decodefete.com Hebben ze toch wel redelijk veel vind ik.GroetjesStephanie
Welke regio? In St-Niklaas kan je die huren bij FiestaRent (prijzen op hun website).Groetjes,Véro
Hey,Ik ga dat ook doen, maar heb gemerkt dat voor ons budjet strikken huren te kostelijk is. (meestal vanaf 1euro per stuk) Daarom vraag ik nu aan vrienden om witte lakens te verzamelen. En ik knip ze in stroken. Wel wat werk maar ik doe dat graag. En dat ze niet helemaal perfect gestikt zijn vind ik niet erg, zolang dat ze die ene avond mooi blijven...GroetjesJana12mei2010
Hey Katlijn,ik denk als je het goedkoopst wil af zijn, dat je ze beter zelf maakt, wij wilden nl voor onze trouw zwarte strikken, omdat ons feest in zwart-wit is, en ik ben in een stoffenwinkel zwarte stof gaan kopen, en telkens ik wat tijd heb maak ik enkele strikken, in de hoop dat ik er tegen aug een honderdtal heb :)Wel wat werk, maar het geeft wel veel voldoening als je die strikken dan ziet rond je stoelen, dan ben je echt trots!Groetjes,Anke21/08/10