Nu Online
Momenteel zijn er 560 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

@ Sofie Evergem 15.05.2010

16-12-2009 10:36:19
Hey Sofie,

Ik ben nog eens aan het terugkijken en blijkbaar heb ik over je antwoordje gelezen bij de topic over Looks of Versailles :)

Wij trouwen 21.05.2010, een paar daagjes na jullie :):)

Vlot het met de voorbereidingen? Nu begint het toch een beetje dichter te komen é! Nog bruidjes van regio Evergem? Of trouwertjes voor in mei?

xx

kimberly
21-5-2010
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 1566

N
23-7-2010
 Meld misbruik16-12-2009 11:56:31

Hier ook een bruidje van Evergem, wij trouwen op 23/07/2010.

Groetjes

ps: weten jullie ergens een leuke fotolocatie voor binnen in de omgeving??? (voor het geval dat het regent je weet maar nooit in Belgenland ;-))

kimberly
21-5-2010
 Meld misbruik16-12-2009 16:24:52

Hey N,

Nee, daar zijn we ook nog ons hoofd over aan het breken! :)

Sofie

Meld misbruik17-12-2009 10:30:43

Hallo Evergemse bruidjes :-)

Voor de fotolocatie ben ik zelf nog druk op zoek. Bij mooi weer blijven we gewoon in de tuin van het Kasteel van Wippelgem maar bij slecht weer pfff niet eenvoudig, zeker omdat ik echt niet te ver wil gaan rijden: om 11 uur trouwen we voor de wet ih Kasteel Van Wippelgem en om 14 uur voor de kerk van Wippelgem dus daartussen komen de foto's (zou dom zijn om ver te lopen aangezien de twee locaties vlak naast elkaar zijn hé ;-))
Misschien het station van Gent (krijg je soms wel opmerkingen dat fotograferen niet mag omdat het een publieke plaats is) of het SMAK of het Pakhuis maar is toch al een eindje rijden hé

Als jullie op ideetjes komen, laat maar weten en anders duimen we samen voor zon!!

Sofie
15/05/10

KIRSTEN
21-5-2010
 Meld misbruik17-12-2009 17:19:38

hey kimberly

wij trouwen ook op 21 mei, waar sta jij met de voorbereidingen?

N
23-7-2010
 Meld misbruik18-12-2009 0:36:48

Ik denk dat het bij ons wat moeilijk zal zijn om in het hartje gent te gaan voor foto's aangezien het op onze dag Gentse Feesten zijn.
Wij zullen ook bij goed weer de foto's op het domein van het kasteel laten doorgaan. We trouwen om 13u30 voor de wet en om 17u begint de receptie in onze feestzaal te Merelbeke. Dus zoveel tijd om nog ergens naar toe te rijden hebben we ook niet. Misschien iets in de buurt van onze feestzaal maar ken niet echt mijn baan daar.

groetjes

kimberly
21-5-2010
 Meld misbruik18-12-2009 10:05:38

hey!

Ik denk dat we de familiefoto's gaan laten doorgaan aan het kasteel van Wippelgem en dan naar hartje Gent gaan voor de rest van de foto's, we hebben wel nog een binnenlocatie nodig. Ik zou graag een aantal industriële foto's hebben zo van een leegstaande hangar ofzo in de haven van Gent, maar ik heb geen idee hoe daar aan te beginnen :)

Hey Kirsten, wij hebben in het begin al redelijk veel gedaan (verloofd van januari), dan een tijdje niets gedaan en schieten nu terug in actie. Wat geregeld is: zaal, ceremoniemeester, vervoer voor ons en suite, dj, fotograaf, voorlopige gastenlijst, priester en uur, misboekjes, gemeente en uur, afspraak huwelijksbezinning, visagie en kapper aan huis, getuigen gevraagd, de huwelijksreis, gastenboek en huwelijkskaars en mijn bruidsjurk, schoenen en accessoires.

Nu morgen gaan we kijken voor de trouwringen bij Fede Di Oro. Het lijkt alsof er al veel gedaan is, maar er zijn nog zoveel zaken die moeten geregeld worden é :) heeft jouw toekomstige al zijn kostuum? Ik weet niet wanneer te gaan kijken daarvoor, binnenkort waarschijnlijk! En dan nog kleren voor bruidskindjes, de suite, uitnodigingen, de muziek, de menu, de pasbeurten, de lingerie, bloemen, teruggaan naar gemeente, nog verschillende herhalende afspraken met dj, ceremoniemeester, bedankingen voor kinderen kerk en voor op avondfeest, bedankingen ouders en getuigen, speech, ballonnen, feestzakje per tafel,...

Hoho :) Doet ook goed om dit eens neer te zetten voor mezelf ;) En hoever staan jullie?

Vele warme groetjes aan iedereen!
x kim

Sofie

Meld misbruik25-12-2009 18:41:16

Heyhey!

Wij hebben al: zaal, kerk, gemeente, dj, vervoer, ceremoniemeester (nicht van mij), huwelijksreis, ringen, fotograaf, voorlopige gastenlijst, afspraak bezinning (wij gaan in maart, mss zie ik je daar want is met alle koppels samen?), bruidsjurk, kapper aan huis en make-up

Ik moet nog: schoenen, lingerie, kostuums mannen, bruidskindjes kledij, uitnodigingen (heb wel al beslist), misboekjes (nog door te sturen naar priester), gastenboek, huwelijkskaars (waar heb jij die gehaald?),menu, bloemen en idd alles nog eens opnieuw afspreken met iedereen
het belooft nog druk te worden!!

Sofie

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...