Terug naar overzicht
Hoi,Mijn haar komt nu ongeveer een 4cm onder mijn oor en mijn kapster heeft gezegd dat het te kort ga zijn om het op te steken. IK trouw op 24 april... Ik ga het waarschijnlijk gewoon laten brushen en een accesoire in laten steken. een bloemetje of iets anders. is misschien een id? Anders je kapster zal normaal wel boeken hebben met trouwkapsels.veel succesgroetjesstéphanie
Hey,Ik had een pittig kort coupke. Uiteindelijk trekt je kleedje al de aandacht , ik zou er niet mee inzitten dat je haar niet lang is hoor!Tine
Hallo,Je haar los laten met een losse krul erin mss? Je kan er dan iets steentjes in bevestigen.Ikzelf had voor mijn trouw ook korter haar (tot iets onder mijn oren), heb dit dan laten groeien tot aan de trouw en kwamen toen tot aan mijn schouders. Had wel vitamines genomen om mijn haar sneller te laten groeien, en ik moet zeggen dit heeft echt wel geholpen!Groetjes,Katrien181 dagen getrouwd
Hallo,@Katrien: welke vitamines zijn dat? zou ook handig zijn voor mij. Hoe snel groeide je haar dan?Je mag je antwoord laten weten op kapoentje_420@hotmail.comGroetjes Lindsay
hallo,Ben ook wel benieuwd naar de vitamines! mijn haar is echt nog té kort nu en zou ook liefst zo lang mogelijk moeten zijn :) Kun je mij iets laten weten?