Terug naar overzicht
Wij hebben een 'marktprobleem' die dag. Maw dus ook geen parkeerplaats. Vrienden die zoiezo naar de wet en kerk zouden komen, pikken de leden van de suite op bij ons en zetten deze daar voor de deur af. uiteindelijk zouden ze zoiezo plaats moeten zoeken en is het vervoerprobleem zo heel goedkoop opgelost bij ons!
Wij hebben ook dat vervoersprobleem... Er word enkel parkeerplaats voorzien voor ceremonievervoer, en eerst gingen wij elk met onze eigen auto rijden...Maar we zijn dan maar beginnen zoeken naar een bus om te huren... En is eigenlijk veel handiger aangezien wij met min 25 personen in de suite zijn...De bus is wel duurder uitgekomen dan ik dacht... (€800) Maarja, je trouwt maar één keer hé!Mandy10/04/2010
HeykesMisschien opteren voor een huifkar ofzo?groetjesPetroeska
Wij hebben geen parkeerprobleem op onze dag. Wij hebben ook voor de suite een oldtimerbus (voor +/- 18 pers) maar die kost ook een 750 euro dacht ik. Met 1 grote parkeerplaats kom je er dan vanaf maar het is natuurlijk een duurdere oplossing...An 3/4/2010
Hoi,Bij ons was het ook zo dat het stadhuisen de kerk midden in de stad liggen, we zijn nl. in Hasselt getrouwd. Daar kan je gratis parkeerplaatsen reserveren in de straat die rechtstreeks op de kerk uitgeeft. Aan het stadhuis was er plaats genoeg, daar moesten we voor elke auto (7 in totaal) een parkeerkaart voorzien.Misschien toch eens navragen?Groetjes,Inge
ja, aan zo een oldtimer bus had ik ook al gedacht! Maar die prijzen liggen inderdaad allemaal rond de 800 euro. Limousines zijn ook daar rond. Toch wel veel voor enkel het vervoer. Natuurlijk levert het wel mooie foto's op! Een huifkar lijkt ons een risico in april omdat we niet zeker zijn van mooi weer en het lijkt ons toch wel ver, zo een 8 km van mijn ouderlijke woning. Misschien dat we gaan opteren voor vrienden of collega's..
hey inge, wij trouwen ook in Hasselt! Stadhuis ken je dan :) en de kerk is de O-L-V Basiliek. Bij welke dienst kan je dat op't stad vragen? Bedankt alvast!
@ Sophie: Wij trouwen ook met een huifkar in April. De personen zeggen dat dit geen probleem is in die periode, ze zien ook voor dekentjes en zo ( moest het koud zijn). Wat de afstand betreft, ook geen probleem mee, wij voorzien van de kerk naar de feestzaal ( ongeveer 30 minuten ) drank op de huifkar en het blijft een gezellige bedoening onder elkaar.Groetjes
@petroeska de mensen die ik gecontacteerd had, vonden het toch te ver voor een huifkar met 14 personen. Een kleine koets zou wel gaan. Maar ik vermoed dat alles ook afhangt van het type paarden... Waar hebben jullie deze gehuurd?
@Sophie: Ikzelf ben van westvlaanderen. groetjes
http://www.fun-events.be/vervoer/vervoer.htm