Terug naar overzicht
Ze hangen de kleedjes klaar, dus passen gaat idd wel vlot vooruit. Maar ik heb er nog wel enkele andere extra mogen passen hoor (winkel was wel leeg op die moment). Maar 't is niet zo dat ze bij elk kleed lang stilstaan of je 'in de watten leggen' zoals je dat in de duurdere winkels wél doen.
Ik heb vorige week mijn kleedje gekocht bij Clair de femme, ze hangen de kleedjes voor je klaar en het is passen het ene na het andere, ik heb er denk ik een 7 tal gepast. Op 50 minuten was ik buiten en heb er eentje uit de collectie Eglantine.Ze zijn idd niet super vriendelijk of leggen je niet echt in de watten maar dat is een keuze die je maakt. Voor mij was de kwaliteit en prijs belangrijk. Ergens anders had ik voor mijn kleed waarschijnlijk meer dan 2000 euro betaald en daar maar 700euro.Goed de namen noteren van de kleedjes die je mooi vind, want met de foto's alleen zijn ze niks.Succes
Ik heb er afgelopen zaterdag mijn kleed gekocht. Ik was er op 45 minuten buiten. Ik heb zo'n 8- tal kleedjes gepast die ik op voorhand al had gekozen. Ze zijn wel vriendelijk, maar niet overdreven. Het kan ook gewoon wat minder vriendelijk overkomen omdat er enkel franstalige verkoopsters werken en het is toch altijd iets moeilijker communiceren dan.Ik heb mijn uiteindelijke jurk 3 x maal aangehad en daar maakten ze geen probleem van. Groetjes en succes !
Ook heel content van Claire de femme !Ik vind ze wel vriendelijk eigelijk. Niet zo "slijmerig" als in sommige boetieks, gewoon vriendelijk en behulpzaam en maken inderdaad geen spel als je het kleedje nog extra wil passen! Zeeer content en ook van de prijs !