TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
heidi
|
19-12-2009 19:09:16
ik had ook bij de eerste keer mijn kleedje besteld, ik was de winkel even binnengegaan om een afspraak te maken maar mocht er metteen een paar passen, en ja hoor, daar hing mijn kleedje al tussen, wij zijn ondertussen al getrouwd, dit was 16 Mei 2009
|
|
Sylvia
18-9-2010
|
19-12-2009 19:14:09
en geen spijt van gehad?
|
|
tania
|
19-12-2009 20:21:49
hallo ik was ook 1 winkelbinnengegaan. en ik was direct verliefd op mijn kleedje. en ik heb er nu nog geen spijt van ik ben heel spannend aan het wachten op mijn pasbeurt in januari!!!! dus je bent zeker niet alleen :) veel succes
|
|
An
26-3-2010
|
19-12-2009 20:54:10
Hoi, ik heb maar 1 kleed gepast en heb dat gekocht (2e hands) en ik heb er nog altijd geen spijt van !!! Ik weet gewoon dat dat het geschikte kleed is voor mij ;-)
An 3/4/2010
|
|
Petroeska
16-4-2010
|
19-12-2009 21:52:40
Hey
Bij mij idem. 1 winkel binnengeweest en het eerste kleedje dat ik aanhad voelde ik dit is het. Nadien nog andere kleedjes aangehad maar khad nie dat gevoel zoals bij dat eerste kleedje. Waarom wachten dan. Dus heb ik het besteld en in januari mag ik mijn eerste pasbeurt gaan doen. Ik kijk er al naar uit met volle teugen.
Veel plezier nog Petroeska
|
|
Romana
20-8-2010
|
19-12-2009 22:04:52
hoi,
Ik ben vandaag ook voor het eerst gaan passen. Ik ben bij 2 winkels geweest. Bij de 1e winkel een prachtig kleed aangehad, maar ik wilde toch nog bij de 2e winkel gaan kijken, ik had daar toch een afspraak... En jawel, daar een paar jurken gepast en meteen mijn droomjurk besteld! Ik had eigenlijk niet verwacht dat ik vandaag al een kleed zou bestellen maar als iets goed is, dan is het gewoon goed! En je moet maar bedenken, nu is meer tijd voor de rest van de voorbereidingen!
Veel plezier nog
Romana
|
|
Veronique
29-5-2010
|
19-12-2009 22:49:42
Ik ben vandaag om een kleedje gaan kijken en het eerste dat ik aandeed was ik direct verkocht en is het geworden ook.Ik heb er in totaal 7 gepast maar toch bij mijn eerste keuze gebleven
|
|
Sylvia
18-9-2010
|
20-12-2009 1:13:22
Bedankt voor de reacties iedereen en leuk im te horen dat ik niet de enige ben die zo snel haar kleedje heeft gevonden.
groetjes en allemaal nog veel succes met de voorbereidingen.
|
|
Gitta
9-4-2010
|
20-12-2009 15:17:14
Ik ben ook maar in één winkel binnengeweest en had na drie kwartier mijn kleed gevonden! Morgen is mijn eerste pasbeurt, spannend!
|
|
Lieve
4-9-2010
|
21-12-2009 9:57:06
Ik ook! In de allereerste winkel, het allereerste kleed. Tussen de kleedjes die ik wilde passen, zat één gekleurd kleed. De verkoopster liet me het gekleurde kleed als eerste passen en dat was meteen waaaaw!!! Zelfs van andere bruidjes en hun gevolg in de winkel kreeg ik complimenten. Alle andere witte kleedjes die ik nadien paste, konden qua waw-effect totaal niet tippen aan het eerste kleed. Ik heb nog geen seconde getwijfeld aan mijn keuze en kijk vol ongeduld uit naar mijn eerste pas in juni.
Lieve 04/09/10
|
|
ilse
18-9-2010
|
21-12-2009 20:44:47
Hey Sylvia,
Ik had op internet gekeken op voorhand en had verschillende fotos uit de loving you gescheurd. Ik had toen al 1 favoriet, ben in de winkel gaan passen en heb van elk kleed moeten zeggen of ik het wilde passen of niet. Heb uiteindelijk toch een 20 tal kleren aangehad maar het kleed uit men gedachten was er niet bij, heb er wel naar gevraagd omdat ik het in de vitrine had zien hangen een tijdje daarvoor. Ze hadden het nog apart hangen, heb het gepast en het was meteen beslist. Het was mijn droomkleed. Had ik dat niet kunnen passen had ik een andere winkel gezocht, wilde het echt gepast hebben. Nu wachten tot juni voor de eerste pas. En twijfels die zijn normaal hoor, iedereen heeft die wel eens denk ik, ik ook maar als ik me terug voor die spiegel zie staan zijn die vlug voorbij. Veel succes nog!!!
|
|
NELE
3-9-2010
|
21-12-2009 22:39:23
Dan ben ik uniek :)))!
Ik ben wel in 7 winkels geweest waar ik vanalles gepast heb. Er sprong er telkens wel eentje uit, maar niet van waauw dit is het. In de 8ste winkel was het prijs... de 6de jurk die ik aantrok klopte het totaalplaatje en dacht ik echt van ' dit is ze '! Ik begon al te denken dat het een onmogelijke zoektocht was, maar je ziet het de aanhouder wint ;)!
|
|
Channa
5-6-2010
|
25-12-2009 11:42:30
Ik ook! 1 winkel en het was beslist!En heb er nog geen seconde spijt van gehad... Ik heb echt geen tijd om 7 winkels te doen hoor.
05/06/2010
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|