Nu Online
Momenteel zijn er 658 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

zelf uitnodiging maken? maar hoe????

25-12-2009 21:52:18
Hoi,

Ik zou graag zelf onze uitnodigingen maken enerzijds om de kosten te drukken maar anderzijds ook om iets origineels te hebben. Ik weet alleen niet hoe ik eraan moet beginnen, de ideeën komen niet en ik vind er ook niet direct voorbeelden van op internet.
zijn er mensen onder jullie die hun uitnodigingen zelf gemaakt hebben? hoe zijn jullie eraan begonnen, waar hebben jullie al je materiaal gekocht? en vooral wat bedroeg de prijs?
alle ideetjes en voorbeelden zijn welkom op lwaumans@telenet.be

lesley
12/06/2010

lesley
12-6-2010
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1540

ellen
4-7-2009
 Meld misbruik26-12-2009 11:37:29

hey,

omdat wij beiden zot zijn van reizen en den trouw toch Dé reis van ons leven moet worden hebben we postkaartjes gemaakt met vooraan verschillende reisfoto's van ons beiden en achteraan de uitnodiging.

dit hebben we gedaan via internet fotokaarten.nl

goede service, goede kwaliteit en goedkoop. bovenal vonden we het ook wel grappig en origineel

Kim
13-8-2010
 Meld misbruik26-12-2009 23:12:30

Hey
Wij gaan ook onze uitnodigingen zelf maken. We hadden eerst wat zitten kijken naar uitnodigingen bij drukkers, maar vonden die dan toch te duur. Er was wel een kaartje dat ons heel erg aansprak, en dat was iets met puzzelstukjes. Nu maken we onze eigen uitnodingen ook met puzzelstukjes.
Ik heb via internet een pons besteld van een puzzelstukje en ga zo op elk kaartje 2 puzzelstukjes plakken. Ons papier en dergelijke halen we bijna allemaal bij AVA. Mijn vriend heeft uitgerekend dat het ons, voor 250 (wa ruim gerekend hoor) uitnodigingen, het ons iets van 400 à 500 euro zou kosten. We hebben meer gerekend dan nodig, maar om zeker te zijn dat we genoeg zouden hebben en niet zouden schrikken van de prijs, hebben we het wat ruimer berekend. En als we het vergeleken met prijzen bij de drukker, kwamen we toch goedkoper uit.
Als we onze definitieve versie gekozen hebben (zijn nu nog vanalles aan t uitproberen), wil ik anders gerust wel een fotootje doorsturen...
Groetjes,
Kim (13 augustus 2010)

uli
8-5-2010
 Meld misbruik28-12-2009 7:45:45

Hoi

Ik ga waarschijnlijk mijn uitnodigingen maken via de website van het kruidvat of extrafilm. Hier kan je zelf spelen met foto's, tekst en achtergrond en een originele uitnodiging maken. Ze zijn ook helemaal niet duur

Groetjes
Uli (10/9/2010)

Lindsay
28-8-2010
 Meld misbruik28-12-2009 8:10:26

Wij doen het gewoon helemaal zelf. Laten een foto nemen door een bevriende fotograaf, hebben mooi papier gekocht bij ava en enveloppen, tekst doen we met een doorschijnend tussenblad en binden het samen met een zilverenlintje. Even afwachten hoe het er gaat uitzien, maar uiteindelijk gaan onze uitnodigingen voor 200 stuks maar iets van een 150 EUro kosten en ze zullen er zeker niet simpel uitzien.

lesley
12-6-2010
 Meld misbruik28-12-2009 22:57:21

hoi,

nog even een bijkomend vraagje. Wij hebben al 2 kindjes samen en zou het nu een goed idee zijn om een uitnodiging te maken met babyfoto's van onze kindjes op?

lesley
12/06/2010

Lisbeth
26-6-2010
 Meld misbruik31-12-2009 16:56:52

hey Lesley,

Wij wilden eerst ook een super originele uitnodiging, deze zelf maken, tijd insteken om deze te ontwerpen, te drukken, in de enveloppen te steken en op sturen. We hebben dan een berekening gemaakt van hoe en wat alles zou kosten en zijn dan met ons idee naar een drukker gestapt. We gaven hem een voorbeeld en vroegen wat de prijs daarvoor zou worden. En we kwamen veel goedkoper uit dan wanneer we het zelf zouden doen. En je kan de tijd die je uitspaart voor eender wat anders gebruiken. Dus onze beslissing was snel gemaakt. De drukker doet het werk, wij kunnen ontspannen en we sparen geld uit. Want ook je tijdis kostbaar bij het organiseren van je droomdag...
Nog veel succes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info