Terug naar overzicht
heykes ;)Ikzelf heb ook niet de ideale maten maar ik ben bij Bruidshuis Steven geweest in Torhout. Ik moet zeggen supervriendelijk, hebben oog voor detail en je voelt je er je op je gemak.Veel plezier bij het kiezen van je kleedje.Aja de prijs vond ik heel schappelijk daar ik ook niet veel wou uitgeven aan men kleedje.GroetjesPetroeska
Hoi,Ik heb ze ook niet (de ideale maten) mijn kleedje kocht ik bij bruidsboetiek Conny te Maria-Aalter. Zeer goede service en direct op je gemak !! Je hebt kleedjes in alle prijsklassen. Veel succes !
hallo,ik kocht mijn kleedje bij Clair de Femme. t Is wel een eindje rijden, maar ik vond het de moeite! Kijk eens op hun website: www.clairdefemme.be (log in op het Franstalige gedeelte daar kan je de collectie 2010 bekijken, ook de prijzen zijn vermeld.)Hun stock gaat tot maat 56. Moet wel zeggen, normaal heb ik van maat een 46-48 en voor mijn kleedje moest ik een 50 nemen... Vanaf maat 50 komt er een toeslag bij. Mijn kleedje kost bijvoorbeeld 504 euro ipv 438 euro. Enige nadeel is dat de verkoopsters enkel Frans spreken, maar je moet daar echt geen schrik van hebben. Mijn Frans is zeker niet perfect en de verkoopsters luisteren met geduld. Volgens mij is Clair de Femme een echte aanrader! Veel succes!!
@Leen van LeenHebben ze bij Clair de Femme ook bruidskledij in kleur ?Bedankt !
Hallo,Ik heb mijn kleedje gekocht in la sposa te roeselare. Als ik me niet vergis hebben ze kleedjes tot maat 52 of 56. Heel vriendelijke verkoopster!Tine
hallo,ik verkoop mijn trouwkleed. het trouwkleed is van het merk lenia rafellli. maatje 42-44