Terug naar overzicht
Hey Nathalie,Huh dus de muziek mag niet te luid omdat er nog een feest aan de gang is? En mag bij het ander feest ook de muziek niet te luid? Vind ik flauwekul... Als bij beide de muziek nu ongeveer even luid staat, heeft er toch niemand last van!? Anders moet jij mee luisteren naar hun muziek, dat is toch geen feest? Als jij graag de beentjes een keer strekt en graag een openingsdans hebt, zou ik dat gewoon doen! Met 30 man kan het even leuk zijn hoor!
Hey Nathalie,Ik vind het ook maar raar dat jullie de muziek niet te hard mogen zetten, en in die andere zaal mag het dan wel? Dan hebben jullie toch ook last van de muziek van die andere zaal! Ik zou zeker mijn openingsdans laten doorgaan als je dat graag zou doen!! Jullie hebben er evenveel recht op!! Ook al zijn jullie met minder volk! Nog veel succes met de voorbereidingen!groetjes ellen!
Yeps, vind dit ook heel vreemd. En jij zou dan nog je openingdans op je trouwfeest laten vallen? Ik vind dat je evenveel recht heb hierop, en vind dat je dit gerust mag uiten.Ik heb al meerdere feestjes gedaan in verschillende feestzalen met 2 trouwpartijen aan de gang, als het volume ongeveer gelijk staat, valt dit goed mee.grtz www.discovideo.be
Ja die mogen dat wel omdat ze de grote zaal hebben zeker,komt een 150 man naar dat trouwfeest,dat zal voor hen de bovenhand hebben zeker..Ja stuurde mailtje nog eens ja hebben ze gezegd we kunnen gerust wat muziek laten afspelen maar niet te luid...Heb mailtje teru gestuurd dat we zelf cd's zullen opnemen en onze cd speler meedoen,dan zal het misschien al ietsje luider staan dan dat ze zelf zullen doen..Jammer dat het dan soms afhangt van degene die het grootste feest heeft dus waar ze meest geld aan verdienen...Groetjes..
Amai... Ik heb al meteen mijn twijfels bij die zaal... Echte service kun je dit nu niet echt noemen, hé!? Jullie zijn toch ook klanten?! Of je nu met 30 of 130 komt...Groetjes,Véro
dit kan toch niet. je trouwfeest moet leuk zijn. en als je al met een andere zaal moet rekening houden. dat is niet prettig. t is niet omdat ze minder verdienen aan jullie dat het niet goed moet zijn he. En t zou spijtig zijn dat je geen openingsdans kunt doen. dat hoort er toch bij.
Wel wij hebben nu ook dat gevole dat wij moeten onder doen voor hen...Ik had er nooit aan gedacht om het te vragen als we daar waren om te reserveren..Waren zoveel dingen die ik moest vragen en dat was me even ontglipt...Jammer genoeg hebben we nu al ons voorschot betaalt anders keken we toch even verder..We gaan cd's en de radio meedoen en zien wel als we onder ons voeten krijgen zeker..Maar ik wil ons nie echt een openingsdans ontnemen :-(
Goeiedag,Neem gewoon een dj en die zal het eventuweel wel uitvechten met de zaal.Het is ook zo dat de openingsdans van jullie vroeger zal zijn dan voor die 150 man, omdat de bediening sneller klaar is.Men zal er in de grote zaal dus niet veel last van hebben.Mvgwww.klimaxsmusic.be